کد خبر : 1935342 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 01:35 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

دی‌لورنتیس:

این قهرمانی تقدیم به آنهایی که مارادونا را ندیدند

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، قهرمانی در سری آ را تنها یک نقطه شروع برای جاه‌طلبی‌های بزرگ این باشگاه دانست.

این قهرمانی تقدیم به آنهایی که مارادونا را ندیدند

به گزارش "ورزش سه"، انتظار هواداران ناپولی بالاخره امشب پایان یافت و این تیم با تساوی 1-1 مقابل اودینزه بعد از 33 سال قهرمانی سری آ شد. آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، بعد از این موفقیت بزرگ گفت: "امروز نقطه اوج یک انتظار 33 ساله است. این اما پایان کار نیست و ما باید دوباره قهرمان شویم و به دنبال موفقیت در چمپیونزلیگ باشیم."

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: "در تابستان ما به هوای تازه نیاز داشتیم. همه اعضای تیم که این اتفاق بزرگ را رقم زدند عملکرد بسیار خوبی در طول فصل داشتند. این یک نقطه شروع است و باید شاهکارهای بیشتری خلق کنیم."

به عقیده رئیس باشگاه ناپولی این یک موفقیت 83 میلیونی است: "موفقیت فعلی موفقیت یک شهر است و به 83 میلیون هوادار ناپولی در سرتاسر جهان تعلق دارد. ما در حال گسترش هستیم. برای نسل‌هایی که حماسه مارادونا در ناپل را ندیده بودند هم خوشحالم چرا که حالا می‌توانند از فتح اسکودتو لذت ببرند."

دی‌لورنتیس گفت: "فوتبال پدیده پیچیده‌ای است. ما راه خودمان را با احترام به اصولی که داشتیم رفتیم. شاید به همین دلیل چند فصل طول کشید تا قهرمان شویم. اما حال دیگر نمی‌خواهیم متوقف شویم."

او با ستایش لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، گفت: "او یک مرد واقعی است که با آگاهی و از خودگذشتگی کار می‌کند. ما او را با قدرت حفظ می ‌نیم تا یک شروع موفق دیگر داشته باشیم. این پروژه ادامه دارد حتی اگر این یک فصل سینمایی باشد. ما از ابتدای سال فیلمبرداری تیم را شروع کرده‌ایم که از دل آن یک فیلم زیبای قهرمانی بیرون می‌آید."

دیدگاه‌ها