کد خبر : 1935343 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 01:37 | 42.3K بازدید | 3 دیدگاه

روایت اوسیمن از قهرمانی با نقاب شکسته

مرد اول ناپولی: شما من را فوق ستاره کردید

ویکتور اوسیمن، زننده گل قهرمانی ناپولی می‌گوید هنوز مهارت زیادی برای صحبت کردن به زبان ایتالیایی ندارد.

مرد اول ناپولی: شما من را فوق ستاره کردید

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در هفته سی و سوم سری A مقابل اودینزه به کسب حداقل یک امتیاز نیاز داشت تا قهرمانی این فصل را جشن بگیرد.

اودینزه در نیمه اول از حریفش پیش افتاد و گل دقیقه 52 ویکتور اوسیمن در نهایت یک تساوی را برای تیمش به ارمغان آورد تا آن‌ها 5 هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی را جشن بگیرند.

اوسیمن که امشب بیست و دومین گل فصلش را به ثمر رساند از کسب قهرمانی بسیار خوشحال است و آن را به هواداران تقدیم می‌کند.

من در حال حاضر غرق خوشحالی‌ام. یک احساس شگفت انگیز وجود دارد. ما سال‌ها منتظر این لحظه بوده‌ایم و اینکه بتوانیم اسکودتو را به ناپلی‌ها برسانیم چیزی است که فراموش نمی‌کنیم و تا آخر عمر در قلب‌های ما زنده خواهد ماند. من برای تیم، برای همه ناپلی‌ها خوشحالم، اکنون می‌توانیم در ورزشگاه خود جشن بگیریم و مادام‌العمر از آن لذت خواهیم برد.

تعویض نقاب پس از گلزنی؟
نقابم شکست! مجبور شدم عوضش کنم.

کسب عنوان قهرمانی؟
من کلماتی در اختیارم ندارم که بتوانم این احساس را تعیین کنم. این شگفت انگیز است. ما 33 سال منتظر ماندیم، حمایتی که از ابتدای فصل از طرف هوادارانمان دریافت کردیم بسیار زیاد بود. هیچ کس بیشتر از ناپلی‌ها و بیشتر از ناپولی لیاقت اسکودتو را نداشت. ما در ابتدای فصل ضعیف بودیم، خیلی‌ها به ما اعتقاد نداشتند، بنابراین خیلی‌ها ما را دور از قهرمانی می‌دیدند.
درست همانطور که قبلاً می‌گفتم، تمام تیم ما در کنار هم قرار دارند، ما یک مربی شگفت‌انگیز، کادر پشتیبان، فیزیوتراپ‌ها و همچنین پزشکانی داریم که مطمئن باشند ما در شرایط عالی هستیم. ما از ابتدای فصل معتقد بودیم که این تیم فوق العاده می‌تواند اسکودتو را به ارمغان بیاورد و اکنون به این رویا رسیدیم، به خودمان ایمان داریم و از این لحظه لذت خواهیم برد.

1871143

از چه زمانی به قهرمانی مطمئن شدید؟
فکر می‌کنم زمانی که این موضوع به واقعیت تبدیل شد، زمانی بود که ما در رم پیروز شدیم. برای رم احترام زیادی قائلم، آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای دارند، اما روشی که در آن بازی تا انتها جنگیدیم، در آن زمان بود که متوجه شدیم کیفیت کسب اسکودتو را داریم. از زمانی که در جدول رده‌بندی به صدر صعود کردیم، پایین نیامدیم، این نشان دهنده ذهنیت فوق‌العاده‌ای است. اکنون باید از آن لذت ببریم.

هنوز ایتالیایی بلد نیستم
من واقعاً آواز خواندن را بلد نیستم، اما وقتی هم‌تیمی‌هایم شروع به آواز کردند، من هم به آن‌ها می‌پیوندم. سعی می‌کنم آهنگ‌های ناپلی زیادی یاد بگیرم. من در مقابل هوادارانمان به خانه برمی‌گردم و از این لحظه لذت می‌برم.

پیشرفت در سری A
من برای همیشه از این لیگ و این رقابت‌ها ممنون خواهم بود، زیرا آن‌ها من را بیشتر در معرض دید جهانیان قرار دادند. من همیشه یک مهاجم در حال پیشرفت هستم، زیرا چیزهای زیادی برای پیشرفت دارم. از نظر بازی و توانایی من در گلزنی از اسپالتی و کادر فنی ممنونم چون آن‌ها به پیشرفتم کمک کردند. اعتماد به نفسی که تیم به من داد این احساس را که من یک رهبر هستم واقعا به من کمک کرد تا پیشرفت کنم. همچنین یک تبریک بزرگ به هواداران ناپولی. وقتی وارد تیم شدم، روزهای سختی را پشت سر گذاشتم، اما آن‌ها به من انرژی دادند و واقعاً از من حمایت کردند و من را به مهاجمی تبدیل کردند که امروز هستم.

دیدگاه‌ها