کد خبر : 1935369 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 11:34 | 19.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره برایتون به پیراهنش دوربین وصل کرده بود

پوشش تلویزیونی یک گام به پیش: توی توی زمین!

هواداران یونایتد اقدام مویزس کایسدو، هافبک برایتون، برای فیلمبرداری از اتفاقات قبل از بازی با یونایتد را مورد تمسخر قرار دادند.

پوشش تلویزیونی یک گام به پیش: توی توی زمین!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک جوان برایتون قبل از بازی شب گذشته با یونایتد با یک دوربین که به لباسش متصل بود اقدام به ثبت اتفاقات قبل از بازی از جمله دست دادن با بازیکنان حریف کرد.

این به عنوان بخشی از پروژه کاری اسکای اسپورت برای ارائه نمایی از پشت صحنه تیم برایتون بود. دوربین‌هایی نیز در رختکن این تیم تعبیه شده بود تا صحبت‌های انگیزشی روبرتو دی زربی را ثبت کنند.

ایده بادی‌کم (نصب دوربین روی لباس برای ثبت تصاویر از روبه‌رو) مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت، و بسیاری این سوال را داشتند که «چرا» از کایسدو خواسته شده بود این کار را انجام دهد.

1871223

خیلی از هواداران این کار را غیرضروری دانسته و بازیکن 21 ساله برایتون را بابت انجامش سرزنش کردند. گروهی نیز کار او را با حرکت معروف بن فاستر، دروازه‌بان رکسهام مقایسه کردند که برای ثبت ویدیوهای روز مسابقه، یک دوربین را در گوشه دروازه خود قرار می‌دهد.

1871224

عده‌ای نیز آن را با تبلیغات نایکی اشتباه گرفتند چون انتظارش را نداشتند که یک بازیکن در جریان مسابقه رسمی چنین کاری را انجام دهد. البته برخی نیز به استقبال از حرکت کایسدو پرداخته و آن را جذاب توصیف کردند.

1871225

برایتون شب گذشته در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان یونایتد بود و توانست این تیم را با پنالتی دقیقه ۹+90 مک آلیستر که روی خطای هند لوک شاو به دست آورد شکست داده و به رده ششم صعود کند.

دیدگاه‌ها