کد خبر : 1935377 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 11:57 | 7.5K بازدید | 7 دیدگاه

مک‌آلیستر: می‌توانستم یک گل دیگر هم به یونایتد بزنم

الکسیس مک‌آلیستر، زننده گل پیروزی برایتون مقابل یونایتد از روی نقطه پنالتی، معتقد است که تیمش می‌توانست در جریان بازی هم به شیاطین سرخ گل بزند.

مک‌آلیستر: می‌توانستم یک گل دیگر هم به یونایتد بزنم

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در دیداری پرتنش و جنجالی با تک گل دقیقه ۹+90 الکسیس مک‌آلیستر از سد منچستریونایتد گذشت تا انتقام نیمه نهایی جام حذفی را از شاگردان اریک تن‌هاخ گرفته و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

مک‌آلیستر در طول بازی یکی از بهترین بازیکنان برایتون بود و در دقایق پایانی نیز به دلیل درگیری شدید با آنتونی کارت زرد گرفت. او در نهایت با گل کردن پنالتی دقیقه آخر وقت‌های اضافه زهر خود را ریخت و 3 امتیازی شیرین به حساب تیمش واریز کرد تا بخت تیمش را برای کسب اولین سهمیه اروپایی تاریخ بیشتر کند.

1871235

مک‌آلیستر در مورد این پیروزی به اسکای گفت: "ما هر کاری کردیم که گل بزنیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و در نهایت توانستیم پنالتی بگیریم و آن را گل کنیم. می‌توانستم یک گل دیگر هم به یونایتد بزنم. بازی در برایتون لذت‌بخش است. آنها به من کمک می‌کنند تا هر روز بازیکن بهتری شوم."

او که به شدت مورد توجه لیورپول قرار گرفته در مورد وضعیت خود در برایتون گفت: "من حدود سه سال و نیم است که این جا حضور دارم. می‌دانم که باشگاه چه چیزهای ارزشمندی به من داده و واقعا از این بابت خوشحال و سپاسگزارم."

هافبک آرژانتینی برایتون در پایان گفت: "من سعی می‌کنم این حس را به هم‌تیمی‌هایم و ستاره‌های جوان آمریکای جنوبی منتقل کنم. برایتون باشگاه فوق‌العاده‌ای است که مثل خانواده من می‌ماند. هر بار که در زمین حضور پیدا می‌کنم از تلاش و بازی کردن لذت می‌برم."

دیدگاه‌ها