کد خبر : 1935398 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 13:32 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری تنور لیگ یک را داغ نگه داشت

یک کامبک ویژه علیه رویای آبی‌ها

سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.

یک کامبک ویژه علیه رویای آبی‌ها

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان به عنوان مدعی جدی کسب دومین سهمیه صعود به لیگ برتر در شرایطی در یزد حاضر شده بود که روی هر دو تیم فشار زیادی قرار داشت.

با این حال شاگردان سیروس پورموسوی موفق شدند در همان نیمه اول به دو گل دست یافته تا کار را برای حریف سخت و شاید تا حد زیادی برای بازگشت غیرممکن کنند.

1871281

نیمه دوم اما به تدابیر سعید اخباری سرمربی جوان چادرملو با شرایطی متفاوت دنبال شد و شاید اگر واکنش‌های حسن پورحمیدی نبود، استقلال خوزستانی با نتیجه‌ای باورنکردنی و شکستی تلخ بازی را ترک می‌کرد.

سرمربی چادرملو در نیمه دوم با ایجاد چند تغییر فنی و تاکتیکی و البته تعویض‌هایی که داشت، نبض بازی را کاملا در اختیار گرفت و تیمش به هفت موقعیت جدی گلزنی رسید که سه بار واکنش فوق دیدنی پورحمیدی مانع از تحقق هدف آنها شد و دوبار نیز داور اعلام آفساید کرد که یکی از آنها نیز اشتباه بود. در نهایت چادرملو در دقایق اضافه این بازی موفق شد بازی را با ثبت دو گل به تساوی بکشاند تا یک کامبک ویژه به نام سعید اخباری و تیمش رقم بخورد.

1871280

اخباری در شرایطی ترمز استقلال خوزستان را در این بازی کشید که پیش از این نیز بازی‌های جالبی را بعد از عقب افتادن تیمش تغییر داده بود. شاید یکی از جالب‌ترین آنها در زمان هدایت ماشین سازی در لیگ برتر بود که توانسته بود نتیجه ۳-۱ را در نهایت برابر سپاهان اصفهان یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران به تساوی ۳-۳ تغییر دهد.او در تهران یک بار دیگر نیز شکست دو گله تیمش مقابل پیکان را به تساوی ۲-۲ کشاند. در زمان هدایت سایپا نیز او بعد از اینکه از خیبر خرم آباد با دو گل عقب افتاده بود، در نهایت پیروزی شیرین ۲-۱را جشن گرفته بود.

1871284

سرمربی چادرملو که در نیم فصل دوم شرایطی جالب را در کورس مدعیان دنبال کرده بود، قطعا فصل آینده را با یک اتفاق ویژه و پرانگیزه دنبال خواهد کرد و با شرایطی که دنبال کرده می‌تواند از هم‌اکنون تیمش را یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر در فصل آتی قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها