کد خبر : 1935409 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 14:01 | 26.7K بازدید | 12 دیدگاه

مسی را هم نمی‌توانند برگردانند

رفتن بارسلونا به لیگ غیر اروپایی قانونی نیست

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد احتمال رفتن بارسلونا به یک لیگ خارج از اروپا و برگرداندن لیونل مسی صحبت کرد.

رفتن بارسلونا به لیگ غیر اروپایی قانونی نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوفا ماه پیش اعلام کرد که تحقیقاتی را برای روشن شدن موضوع پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، آغاز کرده است. یوفا ممکن است بارسا را از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان محروم کند.

1838238

در همین رابطه در برنامه "اونز" از شبکه تی وی سه کاتالونیا، این ادعا مطرح شد که مدیران بارسا در حال بررسی گزینه‌های خود در صورت محروم شدن توسط یوفا هستند. یکی از این گزینه‌ها رفتن به لیگی در خارج از اروپا و مشخصا آسیایی است که برای بارسا می‌تواند سود مالی زیادی داشته باشد. بارسا می‌تواند به عنوان تیم میهمان در یک لیگ آسیایی شرکت کند و مبلغ هنگفتی نیز دریافت کند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد احتمال رفتن بارسا به لیگی خارج از اروپا گفت: «تصمیم گیرنده باشگاه بارسلوناست و در این مورد من چیزی نمی‌توانم بگویم. از لحاظ قانونی اما چنین چیزی غیرممکن است و بارسا نمی‌تواند به یک لیگ دیگر برود. اگر برای درآمدزایی و جبران خسارت‌های مالی گذشته بخواهند در کشوری دیگر به میدان بروند و در حد بازی‌های دوستانه، از نظر من خیلی هم خوب است ولی بارسا در لالیگا به فوتبال ادامه خواهد داد.»

1791116

تباس در مورد بازگشت مسی گفت: «من قبلا هم از این قضیه استقبال کرده‌ام ولی مدیران بارسا می‌دانند که باید 200 میلیون یورو درآمدزایی کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند مسی را برگردانند. البته انتظار دارم بارسا در این تابستان بازیکنان زیادی را بفروشد و در این صورت می‌تواند به سقف مورد نظر برای دستمزدها نزدیک شود و مسی را نیز برگرداند. در حال حاضر ولی بارسا چنین شرایطی را ندارد؛ هرچند به اندازه کافی زمان برای رفع این مشکل خواهد داشت. مسی خودش هم می‌داند که در بارسا دستمزدش بسیار پایین‌تر از پی اس جی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها