کد خبر : 1935417 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 14:30 | 65.7K بازدید | 11 دیدگاه

وداع احساسی کاپیتان با سیتی: تو کرویف من هستی!

فرناندینیو در فیلمی که تازه منتشر شده، به پپ گواردیولا می‌گوید باعث شده او دوباره عاشق فوتبال شود. پپ هم در جایی از این فیلم می‌گوید از 26 سالگی می‌دانسته مربی خواهد شد.

وداع احساسی کاپیتان با سیتی: تو کرویف من هستی!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا علاوه بر اینکه مربی فوق‌العاده‌ای است، همیشه به عنوان فردی مطرح بوده که روی زندگی و شخصیت بازیکنانش هم اثر می‌گذارد. مکالمه او با فرناندینیو اثباتی بر این ادعا است.

هافبک برزیلی در پایان قراردادش تصمیم گرفت که به دوران بازی در سیتی پایان دهد و تقریبا یک سال بعد از جدایی او، مکالمه‌ای که با پپ گواردیولا داشته، روی شبکه‌های اجتماعی گذاشته شده است.

فرناندینیو در فیلمی که منتشر شده به پپ می‌گوید: «بابت همه چیز ممنونم. نمی‌دانی در این مدت چه چیزهایی یاد گرفتم و یک چیزی را بهت می‌گویم که به هیچکس نمی‌گویم. کاری کردی که دوباره از فوتبال خوشم بیاید. قبل از آن خسته شده بودم. ولی از تو یاد گرفتم که فوتبال ساده‌تر از هرچیزی است.»

مربی اسپانیایی هم جواب می‌دهد: «کرویف برای من، مربی‌های دیگری هم بودند اما در اصل کرویف چشم من را به این موضوع باز کرد و در نهایت، من هم به عنوان مربی تلاش کرده‌ام همین کار را انجام دهم و وقتی هم که تو مربی شدی، همین کار را انجام خواهی داد.»

1871299

فرناندینیو در حالی که احساسی شده جواب می‌دهد: «خیلی چیزهایی که اینجا یاد گرفتم در بقیه عمرم همراه من خواهد بود و سعی می‌کنم برای آموزش دیگران از آنها استفاده کنم.»

هافبک برزیلی همچنین گفت: «در کل می‌خواهم دو سال دیگر بازی کنم، تا وقتی 39 ساله شوم و بعد ببینم چه پیش می‌آید، الان که احساس می‌کنم از مربیگری خوشم نمی‌آید.»

پپ در واکنش به این حرف می‌گوید: «من تا 35 سالگی بازی کردم ولی باید در 32 سالگی بازنشسته می‌شدم» و به کاپیتان سابقش توصیه می‌کند: «اگر هنوز از بازی کردن خوشت می‌آید، ترکش نکن، راه برگشتی وجود ندارد، باید تا ته این مسیر از آن استفاده کنی ولی یک زمانی می‌رسد که می‌گویی دیگر بس است. من با تو فرق دارم. از 26 سالگی می‌دانستم می‌خواهم مربی شوم.»

دیدگاه‌ها