کد خبر : 1935424 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 15:36 | 23.8K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: یونایتد قرارداد وخهورست را تمدید نمی‌کند

منچستریونایتد تصمیم گرفته، ووت وخهورست را نگه ندارد و مهاجم قرضی برنلی را به تیمش برگرداند. اریک تن‌هاخ اکنون چهار مهاجم دیگر را زیر نظر دارد.

رسمی: یونایتد قرارداد وخهورست را تمدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وخهورست که ژانویه به طور قرضی و در ازای 2/5 میلیون پوند از برنلی به اولدترافورد رفته، در 26 بازی تنها دو گل به ثمر رسانده است. 

او در حالی به یونایتد پیوست که در نیم فصل اول در بشیکتاش خوب بازی کرده بود و در هجده بازی 9 گل به ثمر رسانده بود.

این مهاجم تنومند که در جام جهانی هم برای هلند حضور پررنگی داشت، در 19 بازی اولی که در جمع شیاطین سرخ بود، به طور ثابت در ترکیب اصلی به میدان رفت اما بعد از آنکه نتوانست زیاد گل بزند، نیمکت‌نشین شد.

این بازیکن 30 ساله هنوز نتوانسته در سیزده بازی که در لیگ برتر انجام داده گل بزند و همین باعث شد منتقدان بگویند او در قواره‌های باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد نیست.

1871311

از قرارداد فعلی وخهورست با برنلی دو سال دیگر باقی مانده است. او در ژانویه 2022 و در ازای 12/5 میلیون پوند از وولفسبورگ به این تیم لیگ برتری پیوست.

حالا تن‌هاخ به دنبال کسی است که بتواند کاری که وخهورست نتوانست انجام دهد را به بهترین شکل اجرا کند.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، رندال کولو موانی، گلزن فرانکفورت و راسموس هویلوند، گلزن آتالانتا در کنار هری کین از اهداف تن‌هاخ هستند.

منچستریونایتد کلی مهاجم معروف دارد اما فقط مارکوس رشفورد در این فصل خوب بوده و در نتیجه، تیم در این فصل لیگ برتر تنها 49 گل زده است، در حالی که هیچ تیم دیگری در بین هفت باشگاه بالای جدول، کمتر از 60 گل نزده است.

دیدگاه‌ها