کد خبر : 1935433 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 16:23 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

شرایط او بهتر از قبل شده

گواردیولا: فردا در مورد دی‌بروینه تصمیم می‌گیرم

پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.

گواردیولا: فردا در مورد دی‌بروینه تصمیم می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در اتحاد میزبان لیدزیونایتد است. سیتی با یک بازی کمتر از آرسنال، یک امتیاز بیشتر دارد و در صدر قرار گرفته در حالی که لیدز با قرار گرفتن در رده هفدهم همچنان خطر سقوط را حس می‌کند. لیدز با مربی جدیدش، سم آلاردایس، فردا برابر سیتی قرار خواهد گرفت. سیتیزن‌ها پس از این بازی جدال حساس مقابل رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو دارند.

1870781

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت کوین دی‌بروینه گفت: «کوین دیروز با تیم تمرین کرد و امروز هم یک تمرین دیگر داریم و سپس در مورد او تصمیم خواهم گرفت. یک هفته یا 10 روز دوری از تمرینات مشکل خاصی نیست و اگر بازیکن روی فرم باشد، بازی خواهد کرد. موردی مشابه اخیرا در مورد ناتان آکه داشتیم. ما فردا بازی بسیار بسیار کلیدی و حساسی برابر لیدز داریم و بهترین تیم روانه زمین خواهد شد.»

پپ در مورد سم آلاردایس و اهمیت بازی فردا گفت :«همیشه تاثیر یک سرمربی جدید روی بازیکنان در یک یا دو بازی اول زیاد است. در این مقطع همه تیم‌ها برای چیزهای مهم بازی می‌کنند و لیدز می‌خواهد در لیگ برتر بماند. من سیستمی که قرار است بازی کنند را نمی‌دانم. ما باید در 10، 15 دقیقه اول خود را با شرایط بازی وفق دهیم. این یک بازی بزرگ و مهم برای ماست.»

پپ ادامه داد: «به این فکر می‌کنم که چقدر تقویم ما فشرده بوده و بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. دیروز دیدم که تیم پس از دو بازی دشوار برابر فولام و وستهم واقعا خسته است. باید ببینم بازیکنان چگونه هستند و چطور بعد از سه روز ریکاوری می‌کنند و سپس در مورد ترکیب اصلی تصمیم می‌گیرم. در هر صورت بهترین تیم با آماده‌ترین‌ها وارد بازی می‌شوند. لیگ برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم فاصله با آرسنال را به چهار امتیاز افزایش دهیم.»

1832288

پپ تاکید کرد با قدرت تا انتها پیش خواهند رفت: «در فصل جاری این شاید اولین بار باشد که صدرنشین به هفته بعد رسیده‌ایم. به این واقعیت که بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم، عادت کرده‌ایم. جایگاهی که در آن قرار داریم، جای تعجب نیست اما من بازیکنانم را به خاطر رسیدن به آن تحسین می‌کنم. ما تا پایان با همین قدرت باید پیش برویم.»

سخت بودن آماده کردن تیم برای بازی فردا: «درست است. وقتی اطلاعاتی در مورد حریف ندارید، نمی‌توانید خیلی روی آنها تمرکز کنید و باید روی خودمان تمرکز کنیم. سبک بازی خودمان را تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا در بازی بعدی به ما کمک کند.»

احتمال استراحت دادن به رودری: «امروز مشخص می‌شود. جلسه تمرینی امروز را زیر نظر می‌گیرم و سپس با چند بازیکن صحبت خواهم کرد و ببینیم چه می‌شود ادرسون هم آماده است مانند بازی مقابل وستهم بازی کند ولی در نهایت فردا تصمیم می‌گیرم.»

دیدگاه‌ها