کد خبر : 1935000 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:14 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: اخراج گراسیا، آلاردایس سرمربی جدید لیدز

باشگاه لیدز یونایتد اعلام کرد که خاوی گراسیا از هدایت این تیم برکنار شده و سم آلاردایس به عنوان جانشین او انتخاب شده است.

رسمی: اخراج گراسیا، آلاردایس سرمربی جدید لیدز

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف لیدز در چند هفته اخیر باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر برکناری گراسیا و انتخاب مربی جدید تا پایان فصل برای فرار از سقوط باشند. 

این باشگاه دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گراسیا از سمتش به عنوان سرمربی برکنار شده و آلاردایس به عنوان جانشین او انتخاب شده است تا به آنها برای بقا در لیگ برتر کمک کند. 

گراسیای 53 ساله در حالی از هدایت این تیم کنار گذاشته شد که در اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی به عنوان جانشین جسی مارش هدایت این تیم را برعهده گرفته بود. او در اوایل دوران حضورش روی نیمکت لیدز عملکرد خوبی داشت اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و باعث شد این تیم در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار بگیرد. 

لیدز در پنج بازی اخیرش نتوانسته حتی یک پیروزی به دست آورد و در طول این مدت 17 گل نیز دریافت کرده که شرایط را برای آنها سخت کرده است. 

ویکتور اوترا، مدیر فوتبال این باشگاه، روز گذشته از سوی رییس لیدز اخراج شد و امروز نیز خبر اخراج گراسیا منتشر شد تا نشان دهد که این باشگاه در وضعیتی بحرانی است. 

1870391

آلاردایس 68 ساله حالا باید وظیفه دشوار حفظ لیدز در لیگ برتر را بر عهده بگیرد. او در طول دوران مربیگری‌اش هرگز با هیچ تیمی سقوط نکرده و مدیران لیدز امیدوار هستند که تجربه و توانایی او در چهار بازی آخر به کمک این تیم بیاید، هرچند به نظر نمی‌رسد که این کار آسانی برای او باشد.

دو بازی ابتدایی آلاردایس روی نیمکت لیدز برابر منچسترسیتی و نیوکسل خواهد بود که این فصل نمایشی خیره‌کننده داشته‌اند و پس از آن هم باید به مصاف وستهم و تاتنهام برود. 

رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که او قرار است دستمزدی معادل 500 هزار پوند برای هدایت لیدز دریافت کند و اگر بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند هم پاداش قابل توجه 2.5 میلیون پوندی به او پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها