کد خبر : 1935473 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 18:21 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

تن‌هاخ: هر کاری می‌کنیم تا به چمپیونز لیگ برسیم

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد در نشست خبری قبل از بازی با وستهم گفت، یونایتد هرچه در توان دارد می‌گذارد تا سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد.

تن‌هاخ: هر کاری می‌کنیم تا به چمپیونز لیگ برسیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ دیروز در زمین برایتون با یک گل مغلوب شدند تا فرصت صعود به رده سوم جدول را از دست بدهند، ضمن اینکه جایگاه چهارم آنها نیز کمی از طرف لیورپول تهدید می‌شود. حالا آنها یکشنبه در زمین وستهم بازی دارند، تیمی که در پایین جدول است و توسط مربی سابق یونایتد یعنی دیوید مویس هدایت می‌شود. اریک تن‌هاخ در نشست خبری‌اش گفت:

جبران نتایج
هر بار در این فصل باخته‌ایم، برگشته‌ایم و جبران کرده‌ایم. روی بازیکنانم حساب می‌کنم که دوباره این کار را بکنیم. برنامه خوبی ریخته‌ایم، در کنار آن، بازیکنان باید مسئولیت‌پذیر باشند و همین‌طور هم خواهند بود. روی آنها حساب می‌کنم و باید این کار را بکنند و می‌توانند، شاهدش هم اینکه در این فصل هر وقت ناامیدکننده بوده‌ایم، برگشته‌اند و جبران کرده‌اند.

1871370
بازیکنان در دسترس
فکر می‌کنم همان فهرست قبلی را داشته باشیم، شاید یک نفر، گارناچو، البته باید ببینم، شاید او هم در فهرست قرار بگیرد ولی باید ببینیم پیشرفتش در قبال مصدومیت چطور بوده است.

حضور در جمع چهار تیم برتر
تازه توضیح دادم که تا قبل از بازی برایتون روند خیلی خوبی داشتیم، از پنج بازی چهار تا را برده و یکی را مساوی کرده بودیم. همه مواد لازم را داریم بنابراین باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم، پس کاملا قانع شده‌ام که در بین چهار تیم بالای جدول خواهیم بود، بله.

آنتونی
فکر می‌کنم شور او نقطه قوتش باشد. البته باید از یک حدی به بعد آن را کنترل کنید ولی به شور و انگیزه برای بردن بازی‌ها و نبردهای توی بازی‌ها نیاز است و فکر می‌کنم این ابزار در دست او خیلی قوی است.
او بازیکن بزرگی است. فکر می‌کنم عملکرد و پیشرفتش کاملا روشن و شفاف است.

1871371
دیوید مویس
مویس مربی فوق‌العاده‌ای است؛ مدت خیلی زیادی در لیگ برتر بوده و منتظر رویارویی با او هستم.

وستهم
این فصل دو بار با آنها روبه‌رو شده‌ایم چون در جام حذفی هم با آنها بازی کرده‌ایم. یک بازی عالی دیگر در پیش داریم. هر بازی یک نبرد است، برای همین باید برای این بازی آماده شویم.

بازگشت به لیگ قهرمانان
معلوم است که باید در لیگ قهرمانان باشیم و می‌خواهیم که در این رقابت‌ها باشیم چون می‌خواهیم با بهترین تیم‌ها مبارزه کنیم، برای همین هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام می‌دهیم تا به آن برسیم.

رقابت بر سر لیگ قهرمانان
به نظرم حیاتی است، باید در لیگ قهرمانان باشیم که رسیدن به آن نبرد لازم دارد چون در لیگ برتر تیم‌های زیادی رقابت می‌کنند و قدرت این را دارند که برای لیگ قهرمانان بجنگند. ما می‌خواهیم در آن باشیم و هرکاری می‌کنیم تا به آن برسیم.

دیدگاه‌ها