کد خبر : 1935490 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 19:39 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

برد سپاهان را یک نفتی قطعی کرد! (ویدئو)

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با بدشانسی و دفع ناقص منجر به گل دوم سپاهان شد.

برد سپاهان را یک نفتی قطعی کرد! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان پس از پشت سر گذاشتن 45 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی صفر- صفر، نیمه دوم را هجومی شروع کرد و روی یک ارسال از رامین رضاییان و ضربه سر نیلسون جونیور به گل اول رسید و لحظاتی بعد هم روی حرکت فرشاد احمدزاده به گل دوم دست یافت.

شروع مجدد سید پیام نیازمند از دروازه در دقیقه 54 و ضربه پشت سر مهاجم سپاهان در سمت چپ زمین به امید نورافکن رسید تا او بعد از ورود به محوطه جریمه و یک پاس در عرض، زمینه‌ساز گل دوم طلایی پوشان شود و ضربه فرشاد احمدزاده پس از برخورد به سینا بختیاری‌نسب از خط عبور کند.

ویدئو: 299797

در حالی که سینا بختیاری‌نسب، گلر جوان نفت مسجدسلیمان دفع توپ ناقصی روی ضربه فرشاد احمدزاده داشت، در ادامه توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و در ریباند مجددا به کمر بختیاری‌نسب خورد و به تور دروازه چسبید تا این گل به خودی نفتی‌ها، کاری کند تا خیال سپاهان راحت شود و با اطمینان خاطر بیشتری بازی را ادامه دهد.

نفت مسجدسلیمان که می‌توانست در صورت کسب نتیجه در مسابقه خانگی امروز امیدوار به بقا شود، با این دو گل و عقب افتادن از سپاهان به لیگ یک سقوط می‌کند و در سمت مقابل شاگردان ژوزه مورایس موقتا به صدر جدول می‌رسند.

دیدگاه‌ها