کد خبر : 1935502 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 20:19 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان اشکش باید دو بازی آخر را ببرند

نفت مسجدسلیمان هنوز سقوط نکرده است!

نفت مسجدسلیمان با وجود شکست مقابل سپاهان هنوز برای بقا در لیگ برتر شانس دارد.

نفت مسجدسلیمان هنوز سقوط نکرده است!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان امید زیادی داشت که با کسب امتیاز از دیدار خانگی مقابل سپاهان شانس بقای خود را در لیگ برتر تقویت کند اما آنها شکست تلخی را در ورزشگاه بهنام محمدی تحمل کردند تا همچنان با 16 امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

با وجود شکست در بازی امروز اما نفت مسجدسلیمان همچنان برای بقا در لیگ برتر روی کاغذ شانس دارد. شاگردان ابراهیم اشکش در صورتی که بتوانند دو بازی آینده خود مقابل آلومینیوم اراک و ملوان را با برد پشت سر بگذارند و در سوی دیگر نفت آبادان و مس کرمان هردو بازی آینده خود را واگذار کنند، آن وقت در لیگ برتر می‌مانند.

اگرچه نفت مسجدسلیمان روی کاغذ هنوز شانس بقا دارد، اما آنها کارشان بسیار دشوار است و البته که بعید است هم مس کرمان و هم نفت آبادان هردو بازی آینده را واگذار کنند. این در حالی است که نفت مسجدسلیمان در 28 هفته گذشته تنها سه برد به دست آورده و اینکه بتواند هر دو بازی بعدی‌اش را ببرد، امری بعید به نظر می‌رسد.

با این حال نفتی‌ها همچنان آخرین امیدهای خود را برای بقا در لیگ جست‌وجو می‌کنند و به این دل بسته‌اند که در دو بازی آینده اتفاقات لیگ برتر به سود آنها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها