کد خبر : 1935506 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 20:30 | 72.1K بازدید | 50 دیدگاه

این فوتبال حرفه‌ای نیست و یعنی آماتور بودن؛

مصاحبه جنجالی نورافکن علیه میزبانی از پرسپولیس در آزادی

مدافع هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است برگزاری دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی باعث از بین رفتن عدالت می‌شود.

مصاحبه جنجالی نورافکن علیه میزبانی از پرسپولیس در آزادی

امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در مسجد سلیمان مقابل شاگردان ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش‌ سه" بیان کرد: بازی سختی داشتیم. نیمه اول خوب ما را کنترل کردند و موقعیت‌هایی هم در ضدحملات داشتند. با این حال بچه‌های مسجد سلیمان خوب فوتبال بازی کردند و واقعا با امکاناتی که دارند، عالی بودند.
او درباره نمایش سپاهان اضافه کرد: درباره تیم خودمان نیمه دوم توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و فرشاد احمدزاده فو‌ق‌العاده بازی کرد. البته گلی که زد با شانس هم همراه بود. ولی خب خدا را شکر می‌کنم پاقدم فرزندش خوب بود و توانست گل بزند.
نورافکن سپس به انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ و میهمان بودن دوباره پیکان در ورزشگاه آزادی با وجود میزبانی پرداخت و گفت: گلایه‌ای دارم از سازمان لیگ. من صحبتم با مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان است. ببینید ما بازی برگشت این فصل را با پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج بازی کردیم و یک بر صفر باختیم. اما قرار است پیکان در ورزشگاه آزادی میزبان باشد. این فوتبال حرفه‌ای نیست و این یعنی آمارتو بودن. این یکسان نیست. باید شرایط یکسان باشد.
او سپس در واکنش به این سوال که فکر می‌کند عدالت برقرار نشده، عنوان کرد: به نظر شما عدالت برقرار شده است؟ اینکه با هواداران پرسپولیس برگزار شود. بازی ما که سه امتیاز مقابل پیکان از دست دادیم، در ورزشگاه انقلاب کرج بوده است. چطور حالا بازی را در آزادی برگزار می‌کنند.
هافبک سپاهان پا را فراتر گذاشت و ادامه داد: مطمئنا این‌ها کمک‌هایی است که انجام می‌دهد. 
او سپس در واکنش به این سوال که آیا منظورش کمک به پرسپولیس است، اینطور پاسخ داد: کاری با پرسپولیس ندارم. برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام می‌دهد باید بهتر و حرفه‌ای‌تر باشد.
نورافکن در واکنش به این سوال که چقدر سپاهان را به قهرمانی نزدیک می‌داند، بیان کرد: الان صدر جدول هستیم. هفته پیش دو امتیاز حساس را از دست دادیم. با این حال با این بازی‌ای که انجام دادیم، برگشتیم و امیدوارم که صدر جدول بعد از بازی پرسپولیس و پیکان بمانیم. دو بازی بعدی را محکم‌تر از این انجام خواهیم داد تا بتوانیم قهرمانی را تقدیم هواداران سپاهان کنیم.

دیدگاه‌ها