کد خبر : 1935509 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 20:54 | 44K بازدید | 25 دیدگاه

بهت و افسوس بابت از دست رفتن دو امتیاز دیگر

وقتی استقلال در آزادی یخ زد! (عکس)

بازیکنان استقلال در پایان دیدار با نفت آبادان با ناراحتی و افسوس زمین چمن را ترک کردند.

وقتی استقلال در آزادی یخ زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تساوی یک بر یک با صنعت نفت آبادان و از دست رفتن دو امتیاز دیگر برای استقلال می‌تواند به منزله رسیدن شانس قهرمانی‌اش به اندک‌ترین حد ممکن باشد. در روزی که سپاهان 3 امتیاز گرفت و صدرنشین شد، استقلال نتوانست از پس حریف پایین جدولی خود بربیاید تا آبی‌ها اندوخته امتیازی شان به 56 برسد و از کورس قهرمانی عقب بیفتند.

1871441
هدر رفتن دو امتیاز دیگر برای استقلال بعد از شکست تلخ در دربی پایتخت، بهت و اندوه بازیکنان این تیم در پایان مسابقه را به همراه داشت. بازیکنان استقلال بعد از سوت پایان مسابقه با نفت با چهره‌هایی درهم و اندوهی شدید روی چمن ورزشگاه آزادی قرار داشتند و به سختی توان حرکت برای ترک زمین در ساق‌های آنها دیده می‌شد.

1871442
برخی بازیکنان پیراهن را به نشانه ناراحتی روی سر کشیدند تا چهره‌شان مخفی شود، برخی دست روی زانو گذاشتند و برخی روی چمن دراز کشیدند. استقلالی‌ها که با استقبال هواداران خودی نیز مواجه نشده بودند، با اندوهی فراوان و به سختی به سمت رختکن حرکت کردند.

1871443
در این بین ریکاردو ساپینتو سعی کرد به شاگردانش روحیه بدهد و آنها را به سمت رختکن بفرستد، اما رفتارهای سرمربی پرتغالی نیز چیزی از افسوس بازیکنان استقلال کم نمی‌کرد ؛ حسرتی که احتمالا به بزرگی از دست رفتن جام قهرمانی لیگ برتر برای قهرمان فصل گذشته خواهد بود.

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها