کد خبر : 1935520 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 21:35 | 33K بازدید | 35 دیدگاه

اگر می‌بازید اینطور ببازید

خمس: مس کرمان باید خوشحال باشد

سرمربی تراکتور می‌گوید هدف تیمش کسب رتبه چهارم در لیگ برتر است.

خمس: مس کرمان باید خوشحال باشد

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور پس از پیروزی بزرگ در کرمان، در حالی وارد سالن نشست مطبوعاتی استادیوم شهید باهنر شد تا با خبرنگاران در خصوص این بازی صحبت کند. او مثل همیشه به خبرنگاران گفت صحبت اولیه ندارد و آنها سوال‌هایشان را شروع کنند.

* نمایش دفاعی تراکتور؟
ما عقب نبودیم. یک مواقعی از بازی مجبور بودیم عقب برویم. یک مواقعی هم ما جلو بودیم. یادآوری می‌کنم که دو موقعیت اول بازی برای ما بود.

* شناسایی نقاط ضعف مس کرمان؟
در واقع ما از اولین لحظه که وارد زمین می‌شویم برای برد وارد زمین می‌شویم. اینطور نیست که بگوییم نیمه اول برای برد نمی‌رویم و نیمه دوم برای برد بازی خواهیم کرد. این کار اسمش اتلاف وقت است. ما دنبال این نیستیم. ما از اول بازی به دنبال برد می‌رویم. شاید بعضی بازی‌ها باید حریف را خسته کنید تا گل بزنید. اما این بازی می‌خواستیم از اول گل بزنیم.

* داوری مهربان با تراکتور؟
چند ثانیه صبر و سکوت، بعد: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم، قبلا هم گفتم. اگر بخواهید در مورد فوتبال صحبت می‌کنم.

1855829

* برد باوجود فشار هوادار؟
در واقع فکر کنم نتیجه فریبنده باشد. بازی ساده نبود. بازی سختی برای ما بود و مس کرمان خوب بازی کرد. اگر تیمی اینطوری می‌بازد، باید خوشحال باشد. آنها خیلی دویدند و خیلی خوب پرس کردند. سعی می‌کردند توپ بلند پشت دفاع بفرستند، بازی خوبی انجام دادند و بازی سختی بود اما توانستیم این بازی سخت را ببریم.

* کسب سهمیه آسیا؟
فکر کنم این رقابت تا آخر لیگ ادامه داشته باشد. باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم و بجنگیم. استقلال امروز مساوی کرد اما ما باید تا روز آخر تلاش کنیم تا سهمیه بگیریم.

* فصل آینده برای قهرمانی؟
چند لحظه صبر و کمی لبخند: حتی نمی‌دانم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد، چه برسد به اینکه فصل بعد را پیش‌بینی کنم. الان فقط می‌توانم بگویم بازی‌ها را انجام می‌دهیم و هدفمان چهارم شدن در لیگ و کسب سهمیه آسیاست. از الان به فکر سال بعد نیستم و سال بعد برایم اهمیتی ندارد. هدفمان این است که این فصل را خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها