کد خبر : 1935522 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 21:36 | 46.4K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه‌ریزی شده نبود، اما می‌دانستم بهم می‌ریزد

سرپرست نفت راز حمله به ساپینتو را فاش کرد

سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.

سرپرست نفت راز حمله به ساپینتو را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جنجالی دیدار نفت آبادان و استقلال درگیری علی فیروزی سرپرست زردپوشان با ریکاردو ساپینتو بود. در دقیقه 70 برخورد ساپینتو با بازیکن نفت، اعتراض شدید فیروزی را به همراه داشت و یک بگومگو نیز شکل گرفت.

در پایان مسابقه استقلال و نفت آبادان علی فیروزی در میکسدزون ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران ایستاد و در این خصوص توضیح داد. او گفت: وقتی یک مربی رعایت نمی‌کند و به بازیکن ما حمله می‌کند ، چه باید بکنم؟ من مجبور بودم به سمت او بروم.

او درباره رفتارهای ساپینتو کنار زمین بیان کرد: اگر کنار زمین را نگاه می‌کردید می‌دیدید که ساپینتو 5، 6 بار از محوطه فنی خارج شد. فقط مو به مو دنبال این (ساپینتو)‌ بودند. از طرفی در تمام لحظات بازی دو مربی استقلال لب خط بودند، در صورتی که باید یک مربی کنار زمین بایستد.

سرپرست نفت آبادان با اشاره به صحنه جنجالی مسابقه همچنین گفت: کار او هم کار صحیحی نبود. انتظار می‌رود یک مربی حرفه‌ای هر اتفاقی که می‌افتد، خودش را نگه دارد و به بازیکن تیم مقابل حمله نکند. با احترام باید برخورد کند. آن حرکت را که انجام داد، من هم جوابش را دادم.

ویدئو: 299843

فیروزی درباره اینکه ساپینتو خطاب به ویسی گفته دهانش را ببندد، تاکید کرد: من بدم می‌آید راجع به مربیان اینطور صحبت می‌کنند؛ من خودم مربی بودم و دوست دارم مربیان حرفه‌ای باشند. ساپینتو بعد از آن کاری که من کردم، تیمش را به هم زد. مربی‌ای که با یک برخورد شیرازه افکار و تفکر فنی‌اش بهم بریزد، وای به حال تیمی که از طریق این مربی رهبری شود.

سرپرست نفت آبادان در ادامه حرف‌هایش به پیشینه ساپینتو اشاره داشت و گفت: من می‌دانستم که این مربی اگر ذهنش بهم بریزد، همه چیز خراب می‌شود...

از فیروزی سوال شد که آیا حرکت او برنامه‌ریزی شده بود؟ سرپرست نفت پاسخ داد: برنامه ریزی نکرده بودم. اگر آن حرکت زشت را انجام نمی‌داد من هم کاری نداشتم. او به بازیکن ما حمله کرد و به عنوان سرپرست تیم باید از بازیکنم حمایت می‌کردم.

دیدگاه‌ها