کد خبر : 1935524 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 21:43 | 5.1K بازدید | 8 دیدگاه

روح بزرگی در انزلی وجود دارد؛

ربیعی: تا روز آخر برای سهمیه تلاش می‌کنیم

سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی برابر ملوان به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.

ربیعی: تا روز آخر برای سهمیه تلاش می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی پس از پیروزی پر گل مس کرمان برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و گفت: در ابتدا به جناب آقای مازیار زارع، دوست بزرگوارم و مربی بسیار خوب ملوان و تیم خوب انزلی خسته نباشید می‌گویم. همچنین به بچه‌های تیم مس رفسنجان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

ویدئو: 299839

او سپس خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره ریتم بازی صحبت کنم باید بگویم شاید کسانی که اینجا هستند از باخت تیم ملوان ناراحت باشند ولی اگر درباره بخش قبل از این بازی صحبت کنیم، باید بگویم این تیم، تیم بسیار خوب و منسجمی است و نمونه خوب بودن آن هم می‌توانید در هفته گذشته و در بازی سخت برابر سپاهان ببینید.

ربیعی ادامه داد: اتفاقی که در ابتدای بازی رخ داد و ما گل زدیم، باعث شد از همان ابتدا ریتم بازی به شکل دیگری دربیاید و ملوان تلاش کند سریعا گل را جبران کند و ما هم مترصد رسیدن به فضاهایی باشیم که در اختیار ما قرار می‌گیرید. شاید نتیجه امروز ناراحت‌کننده باشد اما چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. من به عنوان کسی که خودم تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم، می‌دانم تیم‌هایی که سال‌ اول از لیگ یک به لیگ‌ برتر می‌آیند چقدر دغدغه دارند و بارها دیده شده که این تیم‌ها همان سال اول دوباره سقوط می‌کنند اما زمانی که سال اول می‌گذرد، تیم دوباره به ثبات می‌رسد و تیم ملوان این مهم را ثابت کرده و الان دغدغه کمی دارد و این ارزشمند است.

سرمربی مس سپس بیان کرد: به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. بخش زیادی از برنامه‌ریزی که داشتیم، جواب داد. به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم و باز هم تکرار می‌کنم تا پایان بازی آخر با تمام وجود می‌جنگیم که بتوانیم برای خودمان ارتقا ایجاد کنیم و حتی اگر یک درصد شانس داشته باشیم، صد برابر توان می‌گذاریم تا بتوانیم مس رفسنجان را در رتبه بالاتر ببینیم و حتی با توجه به اتفاقات برای کسب سهمیه تلاش کنیم. شاید شانس محدودی داشته باشیم اما یک دنیا انگیزه داریم و این را بچه‌ها هم نشان داده‌اند.‌ امیدوارم بتوانیم کارمان را درست انجام بدهیم.

1856997

او در واکنش به اینکه آیا فصل آینده در مس رفسنجان حضور خواهد داشت گفت: این سوال تکراری است. من دو بازی دیگر دارم و برای این دو بازی متمرکز هستم و در انتهای فصل درباره ماندن و رفتن تصمیم می‌گیریم.

ربیعی در پاسخ به اینکه چه توصیه‌ای برای تیم‌ها برای بازی شرافتمندانه در دو هفته پایانی دارد، گفت: من در جایگاهی نیستم که توصیه‌ای داشته باشم اما می‌توانم بگویم قسمت عمده‌ای از فوتبال و ورزش، همین است که هر تیمی با نهایت توان و شرافت بازی کند و عدالت اجرا شود و نتیجه هم در توان خود آدم و مشیت الهی است.

او در پایان گفت: من امروز از بازی در انزلی لذت بردم. به نظرم یک روح بزرگ در این ورزشگاه است و آن روح بزرگ هم هواداران تیم ملوان هستند. به قدری در ‌۹۰ دقیقه پرشور بودند که من لذت بردم و برای هواداران ملوان، تیم بزرگ ملوان و دوستان خوبم آقای نوری و زارع از صمیم قلبم آرزوی موفقيت دارم.

دیدگاه‌ها