کد خبر : 1935529 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 21:59 | 44.9K بازدید | 58 دیدگاه

از لحاظ ذهنی بازیکنان ما را نابود کردند

چشمی: خوشحالند چون سال قبل نتوانستند کاری بکنند

بازیکن استقلال می‌گوید که تیم او در سه بازی گذشته عملکرد مورد انتظار را به نمایش نگذاشته است.

چشمی: خوشحالند چون سال قبل نتوانستند کاری بکنند

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی مدافع استقلال در پایان دیدار برابر صنعت نفت در خصوص اینکه سیدحسین حسینی به نوعی مصاحبه کرده که انگار آبی‌ها قهرمانی جام حذفی را نیز از دست می‌دهند، پاسخ داد: باید صحبت‌هایم را با معذرت خواهی از هواداران شروع کنم. فکر می‌کنم سه هفته است که آنطور باید و شاید فوتبال بازی نکرده‌ایم. در هر سه بازی نیز مستحق شکست نبودیم ولی آن عملکردی که انتظار می‌رفت را به نمایش نگذاشتیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اتفاقات امسال از اول فصل تاکنون، چه اتفاقات فوتبالی داخل زمین و چه اتفاقات غیرفوتبالی بیرون آن، ذهن بچه‌های ما را نابود کرد. این نتیجه یک قدم رو به عقب بود. ما خیلی امید داشتیم، جنگیدیم ولی این نتیجه ما را از چیزی که می‌خواستیم عقب انداخت. 

ویدئو: 299858

چشمی درباره اینکه آیا مسائل خارج از زمین به بازی فردا (پرسپولیس و پیکان) نیز ربط پیدا می‌کند یا نه، پاسخ داد: از گذشته نگاه کنید. از اتفاقات داوری حتی در بازی‌هایی که می‌بردیم گرفته تا اتفاقات بیرون از زمین و بازی‌هایی مانند دربی، پارس جنوبی و این بازی. فکر می‌کنم شما همه صحنه‌های داوری را می‌بینید. 

بازیکن استقلال درباره اینکه تیم نتوانست برابر مشکلات تحمل کند، گفت: بچه‌ها جنگیدند ولی آنها را از لحاظ ذهنی نابود کردند. بازیکنان زیر فشار زیادی هستند. ما قطعا به جام حذفی امیدوار هستیم. با این کارهایی که ادامه دارد و قطع نمی‌شود، کار در جام حذفی سخت است. ما هم برای لیگ و هم حذفی تا لحظه آخر می‌جنگیم. شاید اکنون شانسمان در لیگ کم باشد. ولی مطمئن باشید تا جایی که بتوانیم می‌جنگیم.

روزبه در مورد اینکه آیا صحبتی با سازمان لیگ دارد یا خیر، گفت: اصلا یک سری اتفاقات رخ می‌دهد که خودشان نیز می‌دانند و آن را عملی کرده‌اند. داستانی هم که علنی شود یعنی ما زور داریم، ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و شما هم نمی‌توانید حرفی بزنید و کاری بکنید. بهشان خسته نباشید می‌گویم. 

او در پایان گفت: از اول فصل خیلی زحمت کشیدند، الآن خوشحال هستند و شادی می‌کنند. ولی یک چیزی را بدانند که خدا جای حق نشسته است. ان‌شاءالله که نتیجه را می‌بینیم. فعلا خوشحالیشان را انجام بدهند، کاری که نتوانستند سال قبل انجام دهند. فصل گذشته با قهرمانی ما خیلی اذیت شدند ولی امسال خیلی خوشحالند.

دیدگاه‌ها