کد خبر : 1935538 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 22:34 | 29.3K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ آنچلوتی به شایعات: آینده من مشخص است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از فینال کوپا دل ری یکبار دیگر درمورد وضعیت آینده‌اش صحبت کرد.

پاسخ آنچلوتی به شایعات: آینده من مشخص است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که تیمش را هفته‌هاست مدعی عنوان قهرمانی لالیگا نمی‌بینید، فرداشب در فینال کوپا دل ری شانس دارد تا این فصل یک جام دیگر به دست بیاورد.

فدراسیون فوتبال برزیل به صورت رسمی تایید کرده که آنچلوتی یکی از گزینه‌های سرمربیگری سلسائو است و به همین دلیل از این سرمربی در نشست خبری درباره وضعیتش برای ادامه همکاری با رئال سوال شد.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از رویارویی با اوساسونا می‌گوید که شاید این آخرین فینال او روی نیمکت رئال مادرید باشد.

فینال؟ بازی در فینال همیشه خاص است. قبل از فینال همیشه فکر می‌کنم که این می‌تواند آخرین بازی باشد، بنابراین به بازیکنان می‌گویم که از آن لذت ببرند. ما بسیار خوشحالیم. پس از شکست دادن ویارئال، اتلتیکو و بارسلونا شایسته حضور در اینجا هستیم. فردا به منچستر سیتی فکر نمی‌کنیم. بازیکنان بسیار با انگیزه و متمرکز هستند. ما فقط به این بازی فکر می‌کنیم.

آخرین فینال؟ شاید آخرین فینال من باشد. شما هرگز این را نمی‌دانید.

1855560

اگر مودریچ فردا فیکس باشد؟ اگر احساس خوبی داشته باشد، واضح است که از ابتدا بازی را شروع خواهد کرد. او دیروز خیلی خوب تمرین کرد. من بعد از تمرین تصمیم خواهم گرفت. اگر مودریچ احساس خوبی نداشته باشد، او را به خطر نمی‌اندازیم، اما البته اگر بگوید که آماده است، بازی خواهد کرد.

وضعیت آینده؟ آینده من بسیار روشن است. من تا ژوئن 2024 قرارداد دارم. همین.

رابطه با مدیران باشگاه؟ رابطه من با فلورنتینو و خوزه آنخل شگفت انگیز است.

ریکاوری برای بازی حساس؟ ما فردا اینجا در سویا می‌مانیم. قبل از بازی مقابل سیتی استراحت خواهیم کرد. ما 3 روز فرصت داریم تا ریکاوری کنیم.

داوید آلابا؟ ما وضعیت او را ارزیابی کرده‌ایم. او احساس بسیار خوبی دارد. کاملا آماده است و بهبود یافته و فردا در ترکیب اصلی حضور دارد.

سومین جام فصل؟ امیدوارم به آن برسیم. مسلماً اگر قهرمان شویم، قهرمانی را جشن خواهیم گرفت.

1871482

احتمال استفاده از ترکیب فردا مقابل منچسترسیتی؟ مطمئنا، ممکن است اتفاق بیفتد. ما به لطف همه بازیکنان اینجا هستیم، آسنسیو و سبایوس در بازی با ویارئال به یاد دارم. در این فصل به ما کمک کردند. انتخاب ترکیب واقعا دشوار است زیرا برخی از آن‌ها را کنار می‌گذارم.

دیدگاه‌ها