کد خبر : 1935542 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 22:51 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت وایله به سطح اول دانمارک

سعید عزت برای قهرمانی سنگ تمام گذاشت

سعید عزت‌اللهی بهترین بازیکن وایله در دیدار حساس مقابل ویدور بود.

سعید عزت برای قهرمانی سنگ تمام گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دانمارک، تیم وایله بولدکلاب در حالی به مصاف تیم دوم جدول، ویدور رفت که با پیروزی در این بازی، بازگشت خود به لیگ برتر دانمارک را تا حد زیادی قطعی می‌کرد.

تک گل این بازی که سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش ایرانی نیز در آن حضور داشت، در دقیقه 38 توسط کرکگارد زده شد تا وایله با همین گل سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

1871499

عزت‌اللهی در این بازی از سوی پایگاه‌های داده‌پردازی ارائه آمار فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او 12 دوئل را به سود خود خاتمه داد، از سه تلاش 3 دریبل موفق داشت و 18 کنش دفاعی هم داشت تا مهم‌ترین مهره دفاعی تیمش در این بازی باشد.

او همچنین دو بار برای گلزنی تلاش کرد اما موفق نشد دروازه حریف را باز کند. عزت‌اللهی در این بازی سه بار با خطای بازیکنان حریف متوقف شد و تنها یک خطا انجام داد.

1871493

با این نتیجه صعود یاران عزت‌اللهی در فاصله سه هفته تا پایان تقریبا قطعی شد و با ایجاد اختلاف 7 امتیازی تا رتبه دوم، این تیم گام بلند برای قهرمانی را هم برداشت.

تیم وایله بولدکلاب فصل گذشته در لیگ برتر دانمارک حضور داشت اما پس از جدایی سعید عزت‌اللهی در نیم فصل به مقصد الغرافه، این تیم شرایط متفاوتی پیدا کرد و به لیگ یک سقوط کرد اما حالا بعد از یک فصل دوری دوباره به لیگ بازمی‌گردد.

1871492

دیدگاه‌ها