کد خبر : 1935546 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 23:38 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

دی لورنتیس: سال‌ها به دنبال کسی مثل اسپالتی بودم

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، به هواداران اطمینان می‌دهد که ویکتور اوسیمن و لوچانو اسپالتی این باشگاه را ترک نخواهند کرد.

دی لورنتیس: سال‌ها به دنبال کسی مثل اسپالتی بودم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2004 بود که ناپولی ورشکست شد و مجبور شد دوباره از سری C2، دسته چهارم فوتبال ایتالیا فعالیتش را از سر بگیرد.

آن‌ها نه بازیکن داشتند، نه زمین تمرین و حتی مجبور شدند نام خود را تغییر دهند، اما آئورلیو دی لورنتیس در 19 سال آن‌ها را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و عنوان قهرمان ایتالیا رساند.

دی لورنتیس به برونو وسپا در رای 1 گفت: در سال 2004، ناپولی فقط یک تکه کاغذ بود و پس از 10 سال به اروپا بازگشتیم، سپس طی 10 سال دیگر اسکودتو را بردیم. شما بدون بدهی برنده می‌شوید همانطور که می‌توانید فیلمی بدون بدهی تولید کنید. باید بودجه دقیقی تعیین کنید و به آن پایبند باشید. در زندگی باید یک کارآفرین باشید نه کسی که فقط گیرنده است. به من یک میلیارد برای ناپولی و همچنین دو و نیم میلیارد برای گروه تجاری‌ام پیشنهاد شد، اما همه آن پیشنهادات را رد کردم.

1871502

حفظ اسپالتی و اوسیمن
لوچانو اسپالتی کسی است که سال‌ها دنبالش بودم و سرانجام توانستم او را به ناپولی بیاورم. او ما را به اروپا بازگرداند و اکنون می‌خواهم دوران جدیدی را با او شروع کنم، زیرا او یک رهبر بزرگ است. در مورد قرارداد، من قبلاً از گزینه‌ای که در قرارداد او بود، استفاده کردم. مردم فقط برای یک گزینه در ناپولی نمی‌مانند، لوچانو گفت که او عاشق ناپل است. او اکنون اینجا یک قهرمان است و وارد تاریخ شده است، پس درست است که از آن لذت ببرد.

آماده مذاکره برای فروش ویکتور اوسیمن هستی؟
نه هرگز! ما در حال تدارک یک جشن فوق‌العاده هستیم، در بازی‌های بعدی نیز جشن‌های بیشتری برگزار خواهد شد. این مهمانی هرگز پایان نخواهد یافت.

دیدگاه‌ها