کد خبر : 1935564 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 06:00 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

گل‌گهر در جایگاهی که به آن عادت ندارد!

پیروزی تراکتور و مس رفسنجان در بازی‌های روز اول هفته بیست و هشتم کار شاگردان الهویی را سخت کرد.

گل‌گهر در جایگاهی که به آن عادت ندارد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، حالا دیگر همه علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند علاوه‌بر رقابت فشرده‌ای که در صدر جدول وجود دارد، سه تیم هم برای کسب رتبه چهارمی تلاش می‌کنند که گل‌گهر، تراکتور و مس رفسنجان هستند.
در روز اول بازی‌های هفته بیست و هشتم، دو تیم مس رفسنجان و تراکتور، به ترتیب موفق به کسب پیروزی‌هایی ارزشمندی در انزلی و کرمان مقابل ملوان و شاگردان فرزاد حسین‌خانی شدند، تا گل‌گهر که در هفته گذشته مقابل پرسپولیس تن به شکست داده بود، در این هفته و پیش از برگزاری بازی خود مقابل آلومینیوم که تا ساعاتی دیگر در سیرجان برگزار خواهد شد، به رتبه ششم نزول پیدا کند.

1871549
مس رفسنجان در هفته 28 مقابل ملوان به پیروزی غیرمنتظره 4 بر صفر دست یافت و در کرمان شاگردان خمس با نتیجه 3 بر 1 مس را از پیش رو برداشتند.

حضور در رتبه ششم البته چیزی است که گل‎‌گهری‌ها به آن عادت ندارند، چرا که از ابتدای لیگ در بین مدعیان قهرمانی بوده‌اند و هفته‌ها رتبه چهارم را به نام خودشان زده بودند، اما حالا خودشان را در فاصله سه هفته به پایان رقابت‌ها در رتبه ششم می‌بیند و اگر دیدار برابر شاگردان مهدی رحمتی را با موفقیت پشت سر نگذارند، شرایط‌شان برای بازپس‌گیری رتبه چهارم در دو هفته باقی‌مانده فصل دشوارتر هم می‌شود.

دیدگاه‌ها