کد خبر : 1935570 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 08:15 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

100 روز شکست ناپذیری در فولادشهر؛

رکورد ذوب با تارتار: یک امتیاز کمتر از پرسپولیس!

ذوب‌آهن ششمین تیم برتر لیگ ایران در بازی‌های خانگی است.

رکورد ذوب با تارتار: یک امتیاز کمتر از پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب‌آهن در حالی موفق شد حریف خود، فولاد، را در ورزشگاه خانگی شکست دهد که سرخپوشان اهوازی با ستاره‌های سرشناس، تیمی خطرناک و پرمهره به حساب می‌آمدند اما نمایش منطقی تیم تارتار، باعث شد تا سه امتیاز در فولادشهر باقی بماند.

با این نتیجه ذوب‌آهن با کسب 26 امتیاز از 14 بازی خانگی، بالاتر از مدعیانی چون تراکتور و گل‌گهر و فولاد، در رتبه ششم برترین تیم‌های خانگی لیگ ایران قرار گرفت. جالب اینکه ذوب‌آهن در بازی‌های خانگی، تنها یک امتیاز کمتر از پرسپولیس و استقلال کسب کرده و فرصت جبران در آخرین بازی خانگی برابر هوادار را خواهد داشت.

1871560

سبزپوشان اصفهانی این فصل در خانه تنها دو بار برابر تراکتور و استقلال شکست خوردند. آخرین باخت این تیم نیز 100 روز پیش برابر تیم خمس بود و پس از آن ذوب‌آهن هرگز در خانه شکست نخورد.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن در فولادشهر موفق شد پرسپولیس و سپاهان را هم متوقف کند تا در استادیوم خانگی تیمی خطرناک حتی برای مدعیان باشد. در صورتی که آن‌ها هوادار را در آخرین بازی فصل شکست دهند، به آمار 29 امتیاز در 15 دیدار داخل خانه خواهند رسید.

برترین تیم خانگی این فصل فوتبال ایران سپاهان است که 33 امتیاز در 14 بازی کسب کرده و ضعیفترین آمار هم متعلق به صنعت نفت است که در 14 دیدار به میزبانی تختی تنها 10 امتیاز به دست آورده است.

دیدگاه‌ها