کد خبر : 1935573 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

دو استقلالی‌ سابق در لباس منجی!

دو بازیکن سابق استقلال در لیگ سه در لباس منجی نمایان شدند.

دو استقلالی‌ سابق در لباس منجی!

به گزارش " ورزش سه " تیم فوتبال نیکاپارس چالوس تنها نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ دسته سوم است. چالوسی‌ها در چهار بازی ابتدایی نتایجی دور از انتظار گرفتند و همین روند باعث شد پیش از بازی هفته پنجم نیمکت این تیم دست‌خوش تغییرات شود.

حسن اشجاری هدایت چالوسی‌ها را برعهده گرفت تا چالشی جدید را تجربه کند. او همراه شهرداری آستارا با صعودهای پی در‌ پی به لیگ یک رسید و حالا دوباره در لیگ سه حضور دارد و این بار به عنوان سرمربی نیکاپارس. روزگذشته اشجاری برای اولین بار روی نیمکت نیکاپارس نشست. قدم های او برای مازندرانی‌ها خوش یمن بود و نیکاپارس را برابر پارسا صنعت که هدایت آن را مصطفی مهدوی‌کیا برعهده دارد، به برتری رساند.

1871565

اشجاری تنها استقلالیِ حاضر در این تیم نیست و در روز بارانی چالوس علاوه بر او؛ از سید میثم حسینی دیگر بازیکن سابق استقلال رونمایی شد. حسینی مدافع سابق سرخابی‌های پایتخت بازوبند چالوسی‌ها را بر بازو بست و ۹۰ دقیقه بازی کرد.

نیکاپارس در روزی که استقلالی‌های سابق اولین تجربه حضور در این تیم (یکی در قامت سرمربی و دیگری در لباس بازی) را تجربه می‌کردند به برتری سه بر دو دست پیدا کردند تا بحران را پشت سر بگذارند.

1871564
1871566

دیدگاه‌ها