کد خبر : 1935584 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 09:14 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

وقتی سپاهان می‌توانست ۳ گل بزند(عکس)

مهاجم تعویضی سپاهان با شوت زمینی هم‌تیمی‌های خود را در مقابل دروازه خالی نفت صاحب توپ نکرد.

وقتی سپاهان می‌توانست ۳ گل بزند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان شدند و موقتا در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند که فرصت‌های خوب گلزنی زیادی هم هدر دادند و جدی‌ترین آن را در دقیقه ۳+۹۰ روی حرکت عیسی مرادی نتوانستند تبدیل به گل کنند.

عیسی مرادی که به‌عنوان یار جانشین به ترکیب سپاهان اضافه شده بود، در لحظات پایانی سعی داشت لقب تعویض طلایی را به خود اختصاص بدهد، اما در شرایطی که می‌توانست محمد علی‌نژاد، دیگر بازیکن جانشین سپاهان را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کند، خودش اقدام به شوت‌زنی کرد.

در شرایطی که علی‌نژاد منتظر توپ بود تا سومین گل فصل خود را به ثمر رساند و مثل دیدار رفت مقابل نفتی‌ها بدرخشد، عیسی مرادی با شوت زمینی توپ را به تیرک زد و در ریباند هم با یک شوت دیگر توپ را به هم‌تیمی‌های خود نرساند تا سومین گل شاگردان مورایس ثبت شود و بازی هم با همان نتیجه دو بر صفر پایان پیدا کند.

سپاهان در دیدار رفت مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی چهار بر صفر رسید و می‌توانست در مسابقه برگشت هم یک برد پُر گل‌تر از دو بر صفر به دست بیاورد ولی این شرایط برای آنها رقم نخورد و فرصت لحظه آخری هم هدر رفت.

1871580
1871581

دیدگاه‌ها