کد خبر : 1935593 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 09:52 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه استرلینگ به چلسی: مربی باید حرف آخر را بزند!

رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، معتقد است که سرمربی جدید این تیم باید مربی‌ای قاطع باشد که تصمیم نهایی را شخصا بگیرد.

طعنه استرلینگ به چلسی: مربی باید حرف آخر را بزند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر پس از چهار شکست متوالی در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده که به منطقه سقوط نزدیک‌تر از جایگاه کسب سهمیه اروپایی است. 

فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده دارد اما شرایط با حضور او هم خوب پیش نرفت و مدیران این باشگاه همچنان به دنبال یافتن جانشینی مناسب پس از اخراج توماس توخل و گراهام پاتر هستند. 

استرلینگ در گفتگو با اسکای اسپورت درباره انتخاب سرمربی جدید تیمش اظهار داشت: «من در جایگاهی نیستم که به باشگاه بگویم چه کار کند اما از تجربیاتی که دارد باید بگویم که سازماندهی مهم‌ترین ویژگی برای هر باشگاهی است. 

1851353

ما باید سرمربی‌ای داشته باشیم که حرف آخر را در تمامی موارد و زمینه‌ها بزند و همه باید مسیر و راهی که او تعیین می‌کند را دنبال کنند. تیم‌های موفق همیشه مربیانی دارند که به این تیم می‌آید، اثر خودش را می‌گذارد و همه از او پیروی می‌کنند.

حد و مرز مشخصی بین قهرمانی و پیروزی، از دست دادن برد در لحظات آخر و جایگاهی که ما در حال حاضر در آن قرار داریم وجود دارد. تجربه به من می‌گوید که در چنین شرایطی همه به یک اندازه مقصر هستند.»

انتقادهای بسیاری از دخالت‌های تاد بولی به عنوان رییس و یکی از مالکان این باشگاه در عملکرد و تصمیمات مربیان در طول این فصل انجام شده و به نظر می‌رسد که استرلینگ هم چندان از این قضیه خوشحال نیست.

دیدگاه‌ها