کد خبر : 1935600 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 10:24 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن با هفت ستاره غایب به دنبال حفظ صدرنشینی

بایرن مونیخ این هفته کار بسیار دشواری برای حفظ صدرنشینی خود در بوندسلیگا خواهد داشت.

بایرن با هفت ستاره غایب به دنبال حفظ صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در مبارزه برای قهرمانی آلمان هنوز تنش بالایی وجود دارد. هفته پیش، بایرن موفق شد با برتری 2-0 برابر هرتا، بار دیگر از دورتموند که مقابل بوخوم متوقف شد پیشی بگیرد. آیا دورتموند در هفته 31 باز هم شرایط را تغییر می‌دهد یا بایرن با وجود کمبود بازیکن (در مجموع 8 ستاره غایب) صدرنشینی در جدول را حفظ خواهد کرد؟

بازی‌های تعیین کننده دیگری در سایر مناطق جدول نیز وجود دارد. فرایبورگ با پیروزی مقابل لایپزیش نه تنها می‌تواند انتقام جام حذفی را بگیرد، بلکه گامی بلند برای صعود به لیگ قهرمانان بر می‌دارد.

پس از یک شب داغ در جام حذفی گ فرایبورگ اکنون می‌خواهد در لیگ مقابل لایپزیش مبارزه کند. با یک برد، این باشگاه برتری خود را نسبت به لایپزیش را به پنج امتیاز افزایش خواهد داد بنابراین گام بزرگی به سوی لیگ قهرمانان خواهد بود.  

در نبرد سقوط، هرتا در بازی خانگی مقابل اشتوتگارت آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد. برلینی‌ها تنها در صورت پیروزی شانس واقعی برای ماندن در لیگ دارند در غیر این صورت باشگاه پایتخت به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

با این حال شاید سخت ترین چالش در این هفته پیش روی بایرن مونیخ است تا صدرنشینی خود را حفظ کند زیرا همانطور که گفته شد آن‌ها باید با غیبت چندین ستاره خود از جمله لئون گورتسکا، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، یوسیپ استانیسیچ، آلفونسو دیویس، دایوت اوپامکانو، مانوئل نویر، لوکاس هرناندز به میدان بروند.

دیدگاه‌ها