کد خبر : 1935610 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:01 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

بیت سعید و بازگشت به دوران اوج

مهاجم نفت آبادان در روزهای پایانی فصل یکی از عوامل امیدوارکننده این تیم برای فرار از سقوط محسوب می‌شود.

بیت سعید و بازگشت به دوران اوج

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت‌سعید که فصل را با بدشانسی بزرگی استارت زد و شکستگی دستش او را مدت‌ها از ترکیب طلایی‌پوشان دور کرده بود، با یک مصدومیت مجدد در بازگشت و این بار آسیب‌دیدگی از ناحیه دنده کار را سخت‌تر از گذشته پیش‌روی خود دید.

بیت سعید که در دوره قهرمانی استقلال خوزستان زیر نظر عبدالله ویسی در فصل پانزدهم یکی از ستاره‌های وی محسوب می‌شد، با حضور این سرمربی طی هفته‌های اخیر بار دیگر در مدار درخشش قرار گرفته است.

او در بازی با مس کرمان که جدایی سرنوشت‌ساز برای این تیم محسوب می‌شد در دقایق پایانی به کار گرفته شد و در نهایت موفق شدند پایان بازی را با یک برد ارزشمند و حیاتی جشن بگیرند.

1683217

او در بازی بعدی این تیم نیز به عنوان بازیکن تعویضی مقابل نساجی مازندران به کار گرفته شد و در شرایطی که بازی با تساوی پیش می‌رفت با حضورش و تهاجمی‌تر شدن نفت آبادان یک گل نیز به نام خود در شب پیروزی طلایی‌پوشان در این جدال ثبت کرد.

بازیکن باتجربه نفت آبادان که تجربه حضور در استقلال تهران و پوشیدن پیراهن شماره هفت این تیم را نیز در کارنامه دارد، در بازی روز گذشته نیز به عنوان بازیکن تعویضی از سوی ویسی به کار گرفته شد و لحظاتی بعد از ورود به زمین، توانست گلساز این بازی لقب گیرد و تیمش یک امتیاز حیاتی از استادیوم آزادی و مقابل تیم مدعی استقلال کسب کند.

ویدئو: 299799

بیت سعید که این روزها بار دیگر به شرایط مطلوبی بازگشته، باید دید طی دو هفته باقیمانده چه شرایطی را مقابل حریفان پشت سر می‌گذارد و قادر خواهد بود بهمراه هم‌تیمی‌هایش نفت را از سقوط نجات دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها