کد خبر : 1935611 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:02 | 31.6K بازدید | 19 دیدگاه

دلربایی دوباره گوستاوو با کمک دوست صمیمی

ستاره جدید تراکتور در جنگ‌های بزرگ (عکس)

گوستاوو واگنین، ستاره برزیلی تراکتور، با دبل مقابل مس چهره شماره یک تیمش بود.

ستاره جدید تراکتور در جنگ‌های بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش، تراکتور روز گذشته موفق شد مس کرمان را با نتیجه ۳-۱ شکست داده و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کند. گوستاوو واگنین با زدن دو گل ستاره اول سرخ پوشان در این دیدار بود.

گوستاوو گل‌ اول تراکتور را در دقیقه ۳۶ روی پاس محمد قنبری به ثمر رساند تا روند خوبی که طی هفته‌های اخیر داشته را تداوم بخشد. او مقابل سپاهان هم یک پنالتی برای تراکتور گرفته بود که به تک گل پیروزی بخش شاگردان خمس انجامید. گل اول بازی با مس اما پایان درخشش ستاره برزیلی در بازی شب گذشته نبود و او در دقیقه ۷۳ با دبل خود دوباره تراکتور را از میزبان پیش انداخت.

1871615

گوستاوو این گل را روی ارسال زیبای ریکارد آلوز با ضربه سر به ثمر رساند تا به طلسم شکنی صمیمی ترین دوستش در تراکتور پایان دهد.

آلوز و واگنین که بیرون از زمین فوتبال هم با یکدیگر ارتباط دوستانه ای دارند بعد از گل اول ستاره برزیلی شادی مشترک صمیمانه ای داشتند و روی گل دوم نیز هماهنگی بالای خود را به رخ کشیدند.

گل واگنین هم به پایان طلسم ۱۵۵ روز بدون پاس گل‌ آلوز انجامید و هم نشان داد تراکتور فقط یک ستاره خارجی شاخص ندارد و می تواند در این هفته های حساس روی گوستاوو هم حساب ویژه ای باز کند.

وینگر و هافبک تراکتور در شرایطی طی هفته‌های اخیر به ستاره بازی های حساس تیمش تبدیل شده که سرخ پوشان در پایان فصل با توجه به قانون محدودیت جذب بازیکن خارجی برای حفظ او با چالشی‌ بزرگ مواجه هستند.

1871616
1871617

دیدگاه‌ها