کد خبر : 1935615 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:29 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

پایه‌گذاری یک رکورد تاریخی توسط رضایی

گادوین منشا در شرایطی موفق به ثبت یکی از رکوردهای لیگ بیست و دوم شد که نباید سهم مهرداد رضایی را در آن کم دانست.

پایه‌گذاری یک رکورد تاریخی توسط رضایی

به گزارش “ورزش سه”، یک غافلگیری بزرگ و نهایت گل ثانیه ۹ گادوین منشا که کار را از همان لحظه اول برای مازیار زارع و تیمش سخت و غیرممکن کرد تا آنها سنگین‌ترین شکست خانگی خود را در تاریخ لیگ برتر در انزلی تجربه کنند.

مس رفسنجان با صرف کمترین زمان ممکن و تعداد پاس خود را به محوطه جریمه ملوان رساند و موفق شد ایمان صادقی را خیلی زود و در شرایطی که غافلگیری مدافعان این تیم مشهود بود، تسلیم کند.

منشا با گل ثانیه نهم خود سهم بزرگی در ناکامی ملوان در این بازی خانگی داشت و این شوک قطعا شرایط روحی و روانی را برای تیم مازیار زارع که از نفراتی جوان و کم تجربه نیز در ترکیب بهره می‌برد، سخت‌تر‌ کرد.

1871455

در این میان نباید البته از حرکت تیزهوشانه مهرداد رضایی بازیکن باتجربه و تاثیرگذار مس رفسنجان نیز غافل شد. بازیکن باتجربه مس رفسنجان در همان لحظه اول و بعد از دریافت پاس، پشت مدافع ملوان را نشانه گرفت و در ادامه فراز امامعلی با دوندگی بالا آن را تکمیل کرد تا گلزنی گادوین منشا یک رکورد تاریخی را شکل دهد.

رضایی که در‌ این فصل توانسته نمایشی موفقی در جمع شاگردان محمد ربیعی به جا بگذارد، در جدال با ملوان نیز یک روز درخشان را خصوصا با این پاس گل تیزهوشانه به نام خود کرد تا او نیز سهم بزرگی در برد تاریخی تیمش در انزلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها