کد خبر : 1935616 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:29 | 26.1K بازدید | 5 دیدگاه

آقاجانپور ،دفاعی با پای قوی و بازوی عضلانی

حسین‌خانی و تصمیم آنی علیه دوست صمیمی!

گل سوم تراکتور با واکنش جالب سرمربی مس‌ همراه بود که خیلی سریع دروازه بان تیمش را تعویض کرد.

حسین‌خانی و تصمیم آنی علیه دوست صمیمی!

به گزارش ورزش، مس کرمان روز گذشته با نتیجه ۳-۱ مغلوب تراکتور شد تا همچنان خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس کند. تعویض دروازه‌بان نارنجی پوشان در اواخر نیمه دوم از اتفاقات عجیب این دیدار بود.

مس بعد از گل دوم گوستاوو در تلاش بود تا بازی را دوباره به تساوی بکشاند اما این بار تراکتور توانست گل سوم را هم زده و کار را یکسره کند. این گل با واکنش غیرمنتظره فرزاد حسین خانی همراه بود.

محمد آقاجانپور در دقیقه ۷۶ بعد از یک حرکت پا به توپ زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه مس را هدف گرفت. شیرجه بلند آرمان شهداد نژاد برای مهار این ضربه کارساز نبود و دروازه مس در حالی باز شد که سرمربی این تیم غرولند کنان در کسری از ثانیه از دروازه بان دوم تیمش خواست تا آماده ورود به زمین شود.

ویدئو: 299804

او‌‌‌ به قدری از دست شهداد نژاد شاکی بود که حتی اجازه گرم کردن به دانیال اسماعیلی را هم نداد و فرایند تعویض کمتر از یک دقیقه بعد از به ثمر‌ رسیدن گل سوم تراکتور انجام شد تا شوت سنگین آقاجانپور آخرین صحنه ای باشد که شهدا نژاد قبل از تعویض دید.

شادی گل مدافع تراکتور هم در نوع خود جالب بود. او با نمایش عضلات بازوی خود سعی داشت تا نشان دهد بالای تنه اش هم قدرت پاهایش را دارد.

1871638
در این تصویر می‌توان از روی ثانیه شمار پی به سرعت تصمیم حسین خانی برد که ۱۰ ثانیه هم طول نکشید.
1871637

دیدگاه‌ها