کد خبر : 1935623 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 11:42 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

نصراصفهانی: امیدوارم با قدرت به مسابقات کسب سهمیه المپیک برویم

انتخاب نفرات برتر برای قهرمانی جهان در جام جهانی باکو

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.

انتخاب نفرات برتر برای قهرمانی جهان در جام جهانی باکو

به گزارش "ورزش سه" محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص حضور تیراندازان تپانچه کشورمان در رقابت‌های جام جهانی باکو اظهار داشت: تیم ملی تپانچه کشورمان در این دوره از رقابت با حضور آقایان و بانوان حضور خواهد داشت که بانوان در این دوره تنها در تپانچه 10 متر، میکس 10 متر و 25 متر ورزشی شرکت خواهند کرد. در بخش آقایان هم قرار است در ماده 10 متر و میکس 10 متر با رقبای خود روبه‌رو خواهند شد. این مسابقات برای ما بسیار حائز اهمیت است آن هم به این دلیل که مسابقات بعدی ما قهرمانی جهان و سهمیه المپیک است که در همین باکو برگزار خواهد شد و در هر ماده 4 سهمیه المپیک توزیع خواهد شد.

وی افزود: ما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم و حمایت‌های خوبی که رئیس فدراسیون تیراندازی از برنامه‌های مربیان انجام داده است. ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم. این مسابقات قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو در آذربایجان برگزار خواهد شد. امیدوارم تیراندازان با قدرت در این رقابت‌ها حضور شرکت کنند و مانند گذشته برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. رقیب‌های تیم ملی کشورمان چین، هند، ژاپن، کره جنوبی، آلمان و ایتالیا رقیب‌های جدی ملی‌پوشان هستند. تیراندازان کشورمان هم در این رقابت‌ها با آمادگی خوبی شرکت کردند و امیدوارم آن چه که شایسته هستند را به دست آوردند و آماده مسابقات قهرمانی جهان شوند. 

دیدگاه‌ها