کد خبر : 1935646 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 13:31 | 5.2K بازدید | 6 دیدگاه

رفسنجان منهای چهارستاره مثبت چهار گرفت

مس رفسنجان در شرایطی با چهار گل ملوان را شکست داد که هیچ‌یک از انزلی‌چی‌ها نتیجه نقش بسته روی اسکوربرد را باور نمی‌کرد و شاید خود محمد ربیعی هم در روز غیبت ستاره‌هایش چنین انتظاری نداشت.

رفسنجان منهای چهارستاره مثبت چهار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان این روزها رقابت سختی با تراکتور و گل گهر برای کسب رتبه چهارمی دارد. شاگردان محمد ربیعی روز گذشته در شرایطی که چند بازیکن تاثیرگذارشان را نداشتند با چهار گل ملوان را در انزلی شکست دادند.

در این مسابقه پنج بازیکن مس رفسنجان غایب بودند و مسی‌ها نسبت به دربی کرمان که در هفته بیست و هفتم برگزار شد، چهار تغییر اجباری به دلیل محرومیت و مصدومیت داشتند. رامتین سلیمان‌زاده در تمرینات مصدوم شد و از ترکیب بیرون رفت. فرشید باقری با دریافت کارت مقابل مس کرمان از این بازی محروم شد و کریم زاده و شیمبا هم مصدوم بودند و البته شیمبا اگر مصدوم نمی‌شد هم به دلیل محرومیت اجازه بازی نداشت.

با این حال مس رفسنجان با وجود غیبت این چهار بازیکن اصلی که هفته گذشته نیز مانند اکثر بازی‌های لیگ فیکس بودند ولی به مسابقه هفته بیست و هشتم نرسیدند، به پیروزی پر گل و ارزشمندی دست پیدا کرد. رفسنجانی‌ها با نفرات جوانی مثل هومن نصیرزاده، مجید نصیری، مهدی محبی، امید لطیفی و محمد اکبری و با وجود تغییرات اجباری توانست انسجام‌شان را حفظ کنند.

مس رفسنجان در این بازی نشان داد روی مدار تاکتیک کار می‌کند و تغییر نفرات نمی‌تواند لطمه بزرگی به آن‌ها بزند. جالب اینکه مس رفسنجان علی‌رغم جمع‌آوری خوب امتیازات در این فصل در جدول ترین‌های لیگ نماینده‌ای ندارد و بیشتر از اینکه ستاره محور باشد با بازی تیمی امتیاز می‌گیرد.

1871703

دیدگاه‌ها