کد خبر : 1935647 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 13:43 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

کانتونا:

مارادونا از خدا خواست آرزویش را برآورده کند!

اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین و ناپولی آرزوی دیه‌گو مارادونا بوده که برآورده شده است.

مارادونا از خدا خواست آرزویش را برآورده کند!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی ناپولی در رقابت‌های سری A ایتالیا باعث شد که نام مارادونا بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد و بسیاری از درخشش او در این تیم یاد کنند. 

آخرین باری که ناپولی موفق به فتح این جام شده بود به زمانی برمی‌گردد که این ستاره آرژانتینی هنوز در این تیم حضور داشت و موفق شد در سال 1990 جام قهرمانی لیگ ایتالیا را به همراه این تیم بالای سر ببرد. 

این باشگاه ایتالیایی پس از آن دیگر هرگز نتوانسته بود به این موفقیت دست پیدا کند تا این فصل که تحت هدایت لوچانو اسپالتی در هفته سی و سوم قهرمانی‌اش را قطعی کرد و موجی از شادی را در ناپل به راه انداخت. 

کانتونا روز گذشته پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا ادای احترامی به مارادونا کند و مدعی شد که این قهرمانی آرزوی او بوده است. 

1871704

این ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه نوشت: «فصل بعد از مرگ مارادونا، آرژانتین اولین قهرمانی‌اش در جام جهانی را 36 سال پس از این که دیه‌گو آن را در سال 1986 برای آن‌ها به ارمغان آورد کسب کرد. روز گذشته هم ناپولی اولین اسکودتو را 33 سال پس از این دیه‌گو آن را در سال 1990 فتح کرد به دست آورد! او احتمالا به دیدار خدا رفته و از او خواسته است که آرزوهایش را برآورده کند!»

دیدگاه‌ها