کد خبر : 1935648 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 14:10 | 34.1K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش:

پسر سیمئونه در ناپولی تاریخ‌ساز شد

جیووانی سیمئونه به اولین بازیکن آرژانتینی پس از دیگو مارادونا تبدیل شد که توانسته با ناپولی فاتح اسکودتو شود.

پسر سیمئونه در ناپولی تاریخ‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پنجشنبه شب توانست قهرمانی سوم خود در سری آ را قطعی کند ولی در شهر ناپل جشن‌ها همچنان ادامه دارند. یکی از کسانی که این روزها از این قهرمانی بسیار خوشحال است و در ناپولی تاریخ‌ساز شده، جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، است. 

1796504

مهاجم 27 ساله آرژانتینی از تابستان گذشته برای ناپولی بازی می‌کند و هرچند به خاطر حضور ویکتور اوسیمن بیشتر نیمکت‌نشین بوده و در چند مقطع با مصدومیت نیز روبه‌رو بود، با این حال در فصل جاری توانسته سه گل در 20 بازی سری آ بزند و در هفت بازی لیگ قهرمانان نیز زننده چهار گل بود. به خصوص در سری آ گل‌های جیووانی به میلان و رم بسیار مهم و تاثیرگذار بودند. 

جیووانی حالا اولین بازیکن آرژانتینی ناپولی پس از دیگو مارادوناست که توانسته فاتح اسکودتو شود و از این حیث تاریخ‌ساز شده است.

1871707

او از قهرمانی ناپولی بسیار خوشحال است: «شادی عظیمی در شهر و میان هواداران وجود دارد؛ چون 33 سال منتظر این قهرمانی بودند. این یک حس بی‌نظیر و غیر قابل وصف است. معتقدم مردم ناپل شایسته این قهرمانی هستند و به عنوان یک آرژانتینی از اینکه پس از دیگو مارادونا توانسته‌ام با این تیم برنده اسکودتو شوم، احساس غرور می‌کنم و هیجان زده‌ام. اینجا دیگو همه جا حضور دارد و مردم ناپل مثل ما آرژانتینی‌ها دیگو را دوست دارند.»

دیدگاه‌ها