کد خبر : 1935673 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 15:11 | 21.9K بازدید | 10 دیدگاه

قبل از شروع آخرین تمرین رئال

سخنرانی 5 دقیقه‌ای آنچلوتی قبل از فینال بزرگ

کارلو آنچلوتی قبل از آخرین تمرین رئال پیش از فینال کوپا دل ری، بازیکنانش را وسط زمین جمع کرد و برایشان پنج دقیقه صحبت کرد.

سخنرانی 5 دقیقه‌ای آنچلوتی قبل از فینال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، پس از نشست خبری دیروز کارلو آنچلوتی و دنی کارواخال برای فینال کوپا دل ری، تمرین رئال مادرید شروع شد. آخرین تمرین قبل از جدال حساس برابر اوساسونا که قبل از شروع با اتفاقی ویژه نیز همراه بود. 

1871745

کارلو آنچلوتی بازیکنان را وسط زمین ورزشگاه لاکارتوخا جمع کرد و برایشان پنج دقیقه سخنرانی کرد. صحبت کارلتو با بازیکنان قبل از یک بازی بزرگ یا فینال، اتفاقی عادی است اما اینکه او پنج دقیقه صحبت کند، موردی بوده که قبلا شاهدش نبودیم. روی سکوها پر از خبرنگار و عکاس بود که این لحظه را ثبت کردند.

مارکا بخشی از حرف‌های کارلتو خطاب به بازیکنانش را منتشر کرده است: «واقعیت این است که فردا می‌توانیم چرخه را به اتمام برسانیم. ما در این دو سال همه جام‌های ممکن را گرفته‌ایم و فقط کوپا دل ری مانده است. این یک چالش خوب برای ما محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل این چرخه را تمام کنیم. این باید ششمین جام ما باشد.» 

1871747

پس از اتمام سخنرانی، بازیکنان رئال برای آنچلوتی دست زدند.

لازم به ذکر است که رئال با کارلتو در دو سال اخیر قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و جام باشگاه‌های جهان را کسب کرده است. کارلتو اگر امشب رئال را قهرمان کند، پس از پاکو برو، میگل مونیوز و لوئیس مولونی، چهارمین مربی تاریخ رئال خواهد شد که این تیم را دو بار قهرمان کوپا دل ری کرده است.

دیدگاه‌ها