کد خبر : 1935685 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 16:30 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل: لیگ برتر دیوانه شده است

گری نویل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و مفسر کنونی شبکه اسکای اسپورتس گفت، تصمیمات مالکان باشگاه‌ها در لیگ برتر، دیوانه‌وار شده است.

گری نویل: لیگ برتر دیوانه شده است

به گزارش "ورزش سه"، اخراج خاوی گراسیا از لیدز تعداد تغییرات مربی در این فصل لیگ برتر را به سیزده مورد رساند. سم آلاردایس جای این مربی 53 ساله را گرفت و اکنون چهار بازی فرصت دارد تا لیدز را در لیگ برتر حفظ کند.

این در حالی است که گراسیا، دومین مربی اخراجی لیدز در طول فصل جاری بوده است.

گری نویل، مدافع سابق یونایتد و کارشناس شبکه اسکای اسپورتس در پادکست شخصی‌اش گفت، استخدام آلاردایس از سر «استیصال» بوده است: «اولش باورم نمی‌شد. این استیصالی که الان داریم می‌بینیم... من خودم مالک باشگاه هستم و مربی را هم اخراج کرده‌ام اما این استیصالی که این فصل در لیگ برتر دیده‌ایم بیشتر به این دلیل است که باشگاه‌ها خیلی بابت از دست دادن درآمد و سقوط نگران هستند. الان شاهد چند تا از دیوانه‌وارترین تصمیم‌های فوتبالی هستیم که تا حالا دیده‌ایم. دیوانه‌وار است.»

1871770

نویل ادامه داد: «فصل لیدز دیوانه‌وار بوده. جسی مارش مدت زیادی در این باشگاه ماند، او اخراج شد و خاوی گراسیا آمد، جواب نداد و سم آلاردایس آمد تا در چهار بازی مربی تیم باشد، بعد مدیر ورزشی باشگاه رفت.»

لیدز به لطف تفاضل گل بهتر بالای منطقه سقوط قرار دارد و باید با چنگ و دندان بجنگد تا از سقوط فرار کند.

دیدگاه‌ها