کد خبر : 1935692 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 16:56 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

تشییع جنازه چند هزار نفری سرمربی افسانه‌ای

مراسم تشییع جنازه آرسنیو ایگلسیاس، بازیکن و مربی سابق دپورتیوو لاکرونیا برگزار شد. جسد او ساعت یک بعد از ظهر از ورزشگاه ریازور لاکرونیا تشییع شد.

تشییع جنازه چند هزار نفری سرمربی افسانه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، صدها هوادار دپورتیوو جلوی ورزشگاه تجمع کرده بودند تا برای آخرین بار با مربی بزرگ باشگاه وداع کنند. به همین دلیل صف طولانی جلوی در ورزشگاه ایجاد شده بود و هواداران می‌توانستند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر به ترتیب وارد ورزشگاه شوند و با او وداع کنند.

تابوت این مربی موفق از ورزشگاه به شهر آرتیکسو برده شد تا در زادگاهش به خاک سپرده شود.

1871780

ایگلسیاس که دوره کوتاهی مربی رئال مادرید هم بوده، در دهه 1990 میلادی هدایت لاکرونیا را برعهده داشت. او و تیمش در سال 1994 در آخرین لحظه قهرمانی لیگ را از دست دادند و در 1995 قهرمان جام حذفی شدند.

بازیکنان، مربیان و هیئت مدیره لاکرونیا، بازیکنان سابق، امیلیانو بوتراگنیو، مدیر روابط عمومی رئال مادرید و سیاستمداران و فرهنگیان زیادی بابت درگذشت «روباه آرتیکسو» پیام تسلیت فرستاده بودند.

1871781

در پایان مراسم چهار ماشین که یکی حامل این مربی فقید بود، ورزشگاه را ترک کردند تا او را به زادگاهش ببرند. ماشین اول، سفید رنگ بود و با شال‌های دپورتیوو تزئین شده بود و سه ماشین دیگر مشکی بودند. موقع عبور ماشین‌ها، هواداران نام مربی اسطوره‌ای خود را فریاد می‌زدند.

دیدگاه‌ها