کد خبر : 1935703 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 17:18 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

پیشنهاد 5 میلیارد پوندی راتکلیف

برنامه انگلیسی برای اخراج کامل گلیزرها از یونایتد

شبکه اسکای مدعی شد پیشنهاد سِر جیم راتکلیف برای خرید سهام منچستریونایتد شامل بندی است که بر اساس آن مالکان فعلی مجبور به فروش کل سهام خود در این باشگاه خواهند شد.

برنامه انگلیسی برای اخراج کامل گلیزرها از یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آینده مالکیت باشگاه منچستریونایتد همچنان در ابهام قرار دارد و مشخص نیست مالکان فعلی، خانواده گلیزر، سهام مالکیتی خود را به کدام خریدار واگذار خواهند کرد شبکه اسکای مدعی شد در پیشنهاد یکی از خریداران، سِر جیم راتکلیف، بندی وجود دارد که بر اساس آن گلیزرها در سال 2026 مجبور خواهند شد باقی‌مانده سهام‌شان را هم بفروشند و دیگر هیچ سهمی در مالکیت یونایتد نداشته باشند.

بر اساس این گزارش راتکلیف که یکی از غول‌های صنعت پتروشیمی بریتانیا و دنیا است پیشنهادی برای خرید کامل به خانواده گلیزر ارائه داده که بر اساس آن در نهایت ظرف سه سال کل سهام مالکیتی باشگاه در اختیار شخص او قرار خواهد داشت. مبلغ پیشنهاد این ثروتمند انگلیسی 5 میلیارد پوند اعلام شده است.

1871797

خانواده آمریکایی گلیزر که از سال 2005 تا امروز مالکیت منچستریونایتد را در دست دارند اخیرا برای سومین بار به خریداران احتمالی اطلاع دادند که پذیرای پیشنهادات جدیدشان خواهند بود.

اسکای به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات می‌گوید راتکلیف در پیشنهاد جدید خود خواهان خرید کامل باشگاه با سررسید 3 ساله شده است. بر این اساس در سال 2026 با فعال شدن این بند خانواده گلیزر مجبور به فروش کلیه سهام مالکیتی باقی‌مانده خود خواهند شد و دیگر در منچستریونایتد هیچ نقشی نخواهند داشت.

1871798

دیدگاه‌ها