کد خبر : 1935713 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 20:29 | 16.4K بازدید | 11 دیدگاه

سه امتیاز شیرین در حساب رحمتی غول‌کش

گل‌گهر 0- آلومینیوم 1: یاشین سهمیه سیرجان را گرفت!

تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان با شکست گل‌گهر به پایان رسید.

گل‌گهر 0- آلومینیوم 1: یاشین سهمیه سیرجان را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که برای کسب رده چهارم جدول رقابت تنگاتنگی با تراکتور و مس رفسنجان دارد، در چارچوب دیدار هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در خانه میزبان آلومینیوم اراک بود و در نهایت با یک گل مغلوب میهمان خود شد.

ویدئو: 299958

شاگردان الهویی پس از شکست در جام حذفی مقابل پرسپولیس و پیش از بازی دوباره با این تیم در لیگ، امید زیادی به کسب سه امتیاز این مسابقه داشتند و در سوی مقابل، مهدی رحمتی و تیمش که عملکرد کلی‌شان در لیگ برابر مدعیان قابل قبول بوده، به دنبال ترک سیرجان با دست پر بودند.

1871906

 نیمه اول این مسابقه بدون حتی یک موقعیت گل به پایان رسید تا همه چیز به نیمه بعدی موکول شود که در این نیمه، بازی به طور کلی زیر و رو شد و پانزده دقیقه اول بازی با چندین موقعیت گل همراه شد که روی اولین فرصت جدی اراکی‌ها، این میلاد فخرالدینی بود که دروازه حریف را باز کرد تا ایرالکو با یک گل از حریف پیش بیفتد.

1871907

در ادامه شاگردان الهویی برای جبران گل خورده دست به کار شدند و صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند اما پورحمیدی در یکی از بهترین نمایش‌های فصل، ضربه پنالتی قاسمی‌نژاد را مهار کرد تا تیمش برنده بازی باقی بماند.

در ادامه تعویض‌ها و حملات دو تیم راه به جایی نبرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

به این ترتیب آلومینیوم با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و گل‌گهر با 45 امتیاز، تقریبا با رتبه چهارم جدول خداحافظی کرد و حالا با یک امتیاز کمتر از مس رفسنجان در رده ششم جدول قرار گرفت.

1871908

⏱هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شنبه، شانزده اردیبهشت 1402
🏟 ورزشگاه شهید سلیمانی
🏁داوران: ایمان کهیش، مرتضی هوشیار، رضا حیدری، رضا کریمی؛ ناظر: یداله جهانبازی

گل گهر گل گهر سیرجان:

محسن فروزان، شایان مصلح (۵۴-امیر جعفری)، علیرضا آرتا، بهنام برزای (69-مهدی تیکدری‌نژاد)، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو (69-امین پورعلی)، محمدرضا حسینی (۸۶- وسلی گومز)، یونس شاکری، نوید عاشوری (۵۴- امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی

سرمربی: سعید الهویی

آلومینیوم آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (۶۹- امیر نوری)، محمود قائد رحمتی، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی (۸۶- محمدرضا فلاحیان)، محمد مسلمی‌پور (۸۶- امیر هوشمند)، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی، عماد میرجوان

سرمربی: مهدی رحمتی

1871909


🟨 اخطار ها:
گل گهر آرمین سهرابیان (23) علیرضا آرتا (۸۴)
آلومینیوم عماد میرجوان(4) مصطفی احمدی (۷۲) احسان حسینی (۸۵)

⚽️ شرح گل:

آلومینیوم یک گل‌گهر صفر؛ میلاد فخرالدینی (دقیقه 50): کاپیتان اراکی‌ها روی ارسال مناسب از سمت چپ، درون محوطه جریمه با یک کنترل خوب خودش را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و با ضربه‌ای تماشایی و دقیق، گل اول میهمان را وارد دروازه سیرجانی‌ها کرد.

ویدئو: 299948

.⏱دقایق حساس:

دقیقه 47: ضربه سر تماشایی یونس شاکری با یک واکنش بهتر از پورحمیدی مهار شد.

دقیقه 57: بهترین بخت گلزنی گل‌گهر از روی نقطه پنالتی با ضربه قاسمی‌نژاد همراه شد که پورحمیدی در ادامه عملکرد فوق العاده خود، این توپ را هم مهار کرد.

دقیقه ۷۰: حسین پورحمیدی ابتدا ضربه سر امین قاسمی‌نژاد را برگشت داد و در ادامه شوت این بازیکن به دیواره کناری دروازه خورد.

🥇بهترین بازیکن زمین: حسین پورحمیدی با نمایش درخشان خود درون دروازه آلومینیوم، جای هیچ شک و تردیدی برای انتخاب بهترین بازیکن زمین باقی نمی‌گذارد.

🔥اتفاق ویژه: در حالی که نخستین بازی گل‌گهر با سعید الهویی نوید تداوم روزهای خوب این تیم را می‌داد، در ادامه گل‌گهر دچار افت شد تا حالا با شکست در این مسابقه، شانس کسب رتبه چهارم برای این تیم به پایین‌ترین میزان ممکن برسد.

🔴حواشی:

* امین قاسمی‌نژاد که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در اولین ضربه به توپ ضربه پنالتی را از دست داد.

* میلاد فخرالدینی در شرایطی گل تیمش را به ثمر رسانده که در هفته‌های اخیر از سوی هواداران تیمش تحت فشار بود.

* حنیف عمران‌زاده، مربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور در نیمه دوم کارت زرد گرفت.

ویدئو: 299942

دیدگاه‌ها