کد خبر : 1935720 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 17:56 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای هیئت فوتبال تهران

تنور داغ انتخابات، ورود مدیران سرشناس فوتبال ایران

مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.

 تنور داغ انتخابات، ورود مدیران سرشناس فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه” مهلت یک هفته‌ای ثبت نام از نامزدهای حضور در پست ریاست هیئت فوتبال استان تهران امروز به پایان رسید و افراد سرشناسی برای حضور در این پست کاندید شدند و در انتظار تایید صلاحیت از سوی مراجع مربوط هستند.

اگر بخواهیم، در نفرات سرشناسی که برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران ثبت نام کرده‌اند، به چند اسم محدود می‌رسیم که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

نیما نکیسا، گلر اسبق تیم ملی و رئیس سابق کمیته آموزش فدراسیون فوتبال جزو اولین نفراتی بود که برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان تهران ثبت نام کرد.

مهراد سراجی، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا و عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز دیگر مدیری است که کارهای ثبت نامش را برای شرکت در انتخابات انجام داده است.

اما در روز آخر ثبت نام، مدیران سرشناس دیگری وارد گود انتخابات شده‌اند. حسین خبیری که مناظره جنجالی‌ای با حبیب‌الله شیرازی داشت ‌و حالا نیز عضو هیئت مدیره پرسپولیس است، کارهای خود را برای حضور در انتخابات انجام داد.

صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و یکی از مدیران فوتبال ایران هم صبح امروز با حضور در ساختمان هیئت فوتبال مدارک خود برای ثبت نام را تکمیل کرد.

اما شاید ۲ سورپرایز مهم برای انتخابات وجود داشته باشد. ابتدا میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که چند ماه قبل حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را تجربه کرده بود، حالا برای تصاحب صندلی ریاست هیئت فوتبال استان تهران، ثبت نام کرده است.

همچنین سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که چند هفته جنجالی را پشت سر گذاشته، برای حضور در انتخابات هیئت فوتبال ثبت نام کرده و با دیگر نفرات برای پیروزی در انتخابات تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها