کد خبر : 1935743 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 19:01 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

آل‌کثیر، پیکان را استقلال می‌کند؟

چشم یحیی به ساق‌های عیسی خشک شد (عکس)

عیسی آل‌کثیر در نیمه اول فرصت چندانی برای گلزنی نداشت.

 چشم یحیی به ساق‌های عیسی خشک شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی پرسپولیس - پیکان در حالی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت که سرخپوشان پایتخت باوجود فرم هجومی و حضور دائمی در نیمه زمین حریف، نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند تا با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

این در حالی است که در بازی قبلی، عیسی و ترابی توانسته بودند در نیمه اول کار گل‌گهر را بسازند و با خیال راحت به رختکن بروند؛ مشابه اتفاقی که در دیدار ملوان و مس کرمان هم رخ داد و در نهایت هم بازی با برد پرسپولیس به پایان رسید. حالا اما به نظر می‌رسد موقعیت قرمزها مشابه دربی است که با نتیجه تساوی همراه بود.

1871899
در شروع نیمه دوم بازی شهرآورد پرسپولیس با عیسی آل‌کثیر توانست گل پیروزی‌بخش را تجربه کند و با پشت سر گذاشتن استقلال و سپاهان، به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برود.

عیسی در دیدار با پیکان هنوز در محوطه جریمه فرصت چندانی نداشته. در اکثر لحظات دو بازیکن پیکان نزدیک او هستند تا اجازه خودنمایی و چرخش را به مهاجم گلزن قرمزها ندهند.

1871898
با این حال احتمالا عیسی در نیمه دوم نیز فرصت گلزنی خواهد داشت اما بعید است یحیی تا پایان بازی به او فرصت بدهد. مهاجم جنوبی پرسپولیس برای حفظ جایگاه خود در ترکیب هم که شده باید سومین گل متوالی را بزند، البته به شرط اینکه هافبک‌ها نیز او را در موقعیت قرار دهند.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها