کد خبر : 1935747 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 19:15 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم سیتی بخت بردن توپ طلا را دارد

گولیت: هالند عجیب‌الخلقه است

رود گولیت می‌گوید ارلینگ هالند شانس زیادی برای بردن توپ طلا خواهد داشت، به شرط اینکه سیتی بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند.

گولیت: هالند عجیب‌الخلقه است

به گزارش "ورزش سه"، هالند برای توپ طلا با رقابت جدی کیلیان امباپه و لیونل مسی روبه‌رو است، چون هر دو در جام جهانی درخشیدند. با این حال، اسطوره فوتبال هلند معتقد است اگر سیتی برای اولین بار فاتح اروپا شود و با جام از استانبول برگردد، هالند شانس زیادی خواهد داشت تا بهترین بازیکن دنیا شود.
گولیت گفت: «خیلی جذاب است؛ اگر هالند لیگ قهرمانان امسال را با سیتی ببرد، آن وقت می‌تواند توپ طلا را هم به دست بیاورد. مطمئنا نامزد خیلی جدی خواهد بود.»
گولیت که در لیگ برتر مربی چلسی و نیوکسل بوده، ادامه داد: «به عنوان فوتبالیست، او خارق‌العاده است. نمی‌توانید او را با هیچکسی مقایسه کنید. همیشه یک عجیب‌الخلقه هست. لیونل مسی این طوری بود. او هم خارق‌العاده بود. اما هالند، این طوری که او گل می‌زند، اصلا رویایی است. او جلوی دروازه استثنایی است، نظیر ندارد.»

1871919

هالند توانسته رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ برتر را بشکند و گولیت می‌گوید او به درستی سیتی را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرد: «تصمیم درستی گرفت که به سیتی رفت. چون می‌دانست که پپ (گواردیولا) فوتبال هجومی بازی می‌کند. گل زدن در تیمی که روی ضدحمله حساب می‌کند، خیلی سخت‌تر است.»
اسطوره تیم ملی هلند اضافه کرد: «غافلگیر نشدم که کلی گل زده. بیشتر مهاجمانی که زیر نظر پپ بازی می‌کنند، زیاد گل می‌زنند. اما حالا فشار واقعی شروع می‌شود چون همه می‌پرسند: می‌توانی دوباره همین کار را بکنی؟ فکر می‌کنم او این فشار را دوست داشته باشد.»

دیدگاه‌ها