کد خبر : 1935756 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 19:36 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

بورنموث 1-3 چلسی: لمپارد بالاخره برد

چلسی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.

بورنموث 1-3 چلسی: لمپارد بالاخره برد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حالی پا به زمین بورنموث گذاشت که شش بازی اخیرش با مربیگری فرانک لمپارد را واگذار کرده بود و قصد داشت در زمین تیمی که با یک بازی بیشتر، هم امتیاز چلسی است، پیروز شود تا هم روحیه‌اش را از نو بیابد و هم جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

هنوز بازی جا نیفتاده بود که چلسی به گل رسید. در دقیقه نهم مسابقه، کانر گالاگر در میانه محوطه جریمه، توپی را که انگولو کانته سانتر کرده بود با سر به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد.

چلسی بعد از مدت‌ها، طعم جلو افتادن و بردن را زیر دندانش احساس کرد. پس از این گل، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و گاهی چلسی و گاهی بورنموث حملات بی‌رمق و کم‌دقتی را روی دروازه هم تدارک می‌دیدند، تا دقیقه 21 که دوباره یکی از دروازه‌ها باز شد.
رایان کریستی توپ را به وسط 18 قدم چلسی فرستاد، جایی که ماتیاس وینیا آماده ایستاده بود تا با شوت پای راست، توپ را به گوشه بالای سمت راست دروازه بفرستد: یک-یک.
در ادامه بازی، فرصت خطرناک چندانی ایجاد نشد اگرچه بورنموث با حرکات وینیا و چلسی با تحرک زیاد نونی مادوئکه خط دفاع حریف را آزار دادند.

1871948

دو تیم در نیمه دوم محتاط‌‌تر بازی کردند، چون خوب می‌دانستند اگر مرتکب اشتباه شوند، تاوان سختی را برای آن خواهند پرداخت. 
چلسی با وجود اینکه با روش 4-3-3 بازی می‌کرد و سه مهاجم داشت (ابتدا رحیم استرلینگ-های کاورتز-مادوک و بعدتر استرلینگ-هاورتز-زیاش) نتوانست حمله گسترده‌ای را روی دروازه میزبان خلق کند و این بورنموث بود که در یک بازی پایاپای، بیشتر برای باز کردن دروازه لندنی‌ها تلاش می‌کرد.

اما بازی روی خوشی به بورنموث نشان نداد و چلسی بود که به گل برتری رسید. در دقیقه 82 بنو بادیاشیل روی پاس زیاش توانست با ضربه پای چپ از درون 18 قدم دروازه بورنموث را باز کرد تا چلسی بعد از مدتی طولانی، سرانجام لبخند بزند.

1871950

به نظر می‌رسید موتور چلسی بعد از مد‌ت‌ها روشن شده چرا که در دقیقه 86 ژوائو فلیکس روی پاس رحیم استرلینگ با پای راست و از درون 18 قدم، مهمان را 3 گله کرد.
فرانک لمپارد می‌تواند به تعویضش مباهات کند چرا که فلیکس تنها دو دقیقه پس از اینکه جای هاورتز را گرفت، موفق به زدن گل شد.
چلسی این دیدار را 3 بر یک برد تا امیدوار شود دوباره روی نوار پیروزی افتاده است.

دیدگاه‌ها