کد خبر : 1935763 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 20:10 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

رکوردشکنی در روز تاج‌گذاری: کین به دنبال تاج شیرر

هری کین با پیشی گرفتن از وین رونی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس دست یافت. نفر اول این فهرست، آلن شیرر است.

رکوردشکنی در روز تاج‌گذاری: کین به دنبال تاج شیرر

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در بازی با کریستال پالاس دویست و نهمین گل خود در لیگ برتر را زد و از وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس گذر کرد و به تنهایی در رده دوم فهرست برترین گلزنان تاریخ لیگ ایستاد. کاپیتان تاتنهام 209 گل خود را در 317 بازی برای این تیم لندنی زده، یعنی با 174 بازی کمتر از وین رونی به این رکورد رسیده است.
اما برترین گلزن تاریخ لیگ برتر، آلن شیرر است که 260 گل زده و حالا کین می‌خواهد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا قبل از پایان فصل این فاصله را کمتر کند.
شیرر که در سال 2006 کفش‌ها را آویخت، 260 گل خود را در 441 بازی برای بلکبرن و نیوکاسل به ثمر رساند.

1871966

تک گل پیروزی‌بخش کین برابر پالاس بیست و ششمین گل او در این فصل لیگ بود که نشان از توانایی‌های بالای ستاره تیم ملی انگلیس دارد، چرا که او گل‌هایش را در فصلی زده که تاتنهام هم در رقابت‌های داخلی و هم در رقابت‌های اروپایی ناکام بوده است. همین نتایج سبب شده تا آینده کین در این تیم در هاله‌ای از ابهام فرو رود و بحث جدایی او بسیار جدی مطرح شود.
بهترین گلزن این فصل لیگ برتر هم ارلینگ هالند است که 9 گل بیشتر از کین زده است. هالند رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر را شکسته است.

دیدگاه‌ها