کد خبر : 1935770 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 20:41 | 41.6K بازدید | 41 دیدگاه

فوتبال‌فهم‌ها ما را تحسین می‌کنند

شکوری: یک هفته علیه ما چرت‌وپرت گفتند!

ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان، پاسخ انتقادات موجود حول محور باشگاهش را بعد از بازی با پرسپولیس داد.

شکوری: یک هفته علیه ما چرت‌وپرت گفتند!

به گزارش “ورزش سه” ابراهیم شکوری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس درمورد این مسابقه گفت: در یک هفته گذشته انگ تبانی و از این چرت‌وپرت‌ها به ما زدند، اما همه دیدند که بازیکنان پیکان با چه شرافتی بازی کردند. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. درمورد اینکه بازی در آزادی برگزار شد، باید بگویم ما ابتدا ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کرده بودیم. سپس ورزشگاه پاس قوامین را انتخاب کردیم و دیگر ورزشگاهی در تهران وجود ندارد. چه کاری باید می‌کردیم؟ افرادی که درمورد این مسائل صحبت می‌کنند هیچ درکی از ورزش و فوتبال ندارند.

وی که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در ادامه گفت: تیم ما با چه قدرتی مقابل پرسپولیس بازی کرد، اما نتایج دیگری هم در زمین رقم خورده بود که می‌توان خیلی درمورد آن صحبت کرد. تیم مدیریتی، تیم بازیکنان باشگاه، تیم فنی باشگاه واقعاً نشان دادند که پیکان باشگاهی است که تا لحظه آخر با شرافت بازی می‌کند. ما در این زمین در دور رفت مقابل استقلال و پرسپولیس مساوی گرفتیم و سپاهان را هم شکست دادیم. تیم ما جوان است و بودجه کل تیم ما اندازه یک بازیکن استقلال و پرسپولیس است.

معاون باشگاه پیکان درخصوص اینکه آنها قبول نکردند اجاره ورزشگاه را پرداخت کنند، گفت: بحث پرداخت و این چیزها نیست. با توجه به مسائلی که در ورزشگاه وجود دارد، این موضوعات حاشیه‌ای است. نمی‌دانم از کجا می‌گویند که پرداخت نمی‌شود. از مسئولان ورزشگاه سوال کنید بهتر است. چون در حطیه اختیارات ما نیست. ما می‌توانیم بگوییم که تیم‌مان مقابل این تماشاگران بازی‌ای از خود به نمایش گذاشت که آن‌هایی که فوتبال را می‌فهمند باید ما را تحسین کنند. همه دیدند تیمی که بودجه‌اش اندازه یک بازیکن نیست، بیشتر از یک هفته مورد هجمه قرار گرفت. پولی که می‌خواستیم آخر فصل پرداخت کنیم، برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود پرداخت کردیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

ویدئو: 299965

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازیکن خارجی تیمشان رضایت داشته‌اند یا خیر، گفت: تیم ما تیم جوان و کم‌هزینه‌ای است. بودجه بازیکن خارجی ما در مقابل سایر بازیکنان خارجی خیلی متفاوت است. امروز آن کسی که سربلند بود، باشگاه پیکان بود، چون تا لحظه آخر جنگید. موقعیت گل ۱۰۰ درصد داشتیم و اگر توپ گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. فوتبالی‌ها این موضوعات را می‌فهمند.

وی درباره اعتراض مدیران استقلال بابت انتخاب ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری مسابقه پیکان و پرسپولیس گفت: این مسائل طبیعی است.

شکوری در پاسخ به اینکه آیا با مدیران پیکان درباره حواشی اخیر به مشکل خورده است یا خیر، پاسخ داد: ما ابتدا ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کردیم. اما نشد آنجا بازی کنیم، بعد آن ورزشگاه قوامین را اعلام کردیم که آنجا هم نشد. دیگر در تهران استادیومی وجود دارد که در آن بازی کنیم؟

او درباره اینکه آیا بازی در استادیوم آزادی از لحاظ مالی به نفع پیکان بوده است یا خیر، گفت: وقتی چنین جمعیتی به استادیوم می‌آید، پول پرداخت کرده است. جناب آقای عباسی، مدیرعامل باشگاه یک انسان شریف است و باید از ایشان و دیگر اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. آن‌ها صلاح باشگاه پیکان در اولویت کارهایشان بود. به هیچ‌ کس دیگری مسائل باشگاه پیکان مربوط نیست، اما این که کسی با هر پرونده‌ای که دارد بخواهد درباره پیکان صحبت کند، من فکر می‌کنم مناسب نیست و در شأن ما نیست جواب دهیم.

دیدگاه‌ها