کد خبر : 1935782 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:07 | 13.3K بازدید | 15 دیدگاه

لیورپولی‌ها علیه شاه جدید: سرود بریتانیا هو شد

هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند.

لیورپولی‌ها علیه شاه جدید: سرود بریتانیا هو شد

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.

در ابتدا به محض اینکه گوینده ورزشگاه اعلام کرد سرود ملی لحظاتی قبل از شروع بازی پخش می‌شود، صدای هو کردن بلند شد و وقتی بازیکنان در حالتی معذب به سمت وسط زمین رفتند تا دور دایره حلقه بزنند، صدای بلند لیورپول، لیورپول فضا را پر کرد. سپس وقتی سرود پخش شد، صدای هو آنقدر بلند بود که سرود ملی به سختی شنیده می‌شد. اغلب بازیکنان لیورپول هم که از ملیت‌های مختلف هستند، سکوت کردند و چیزی نخواندند.

بعد از پایان سرود، ترانه سنتی و معروف «هرگز تنها راه نخواهی رفت» پخش شد که شعار لیورپولی‌ها است و پخش آن با صدای تشویق هواداران همراه شد.

در این مسابقه خیلی از طرفداران پلاکاردهایی همراه داشتند که رویش نوشته شده بود: «شاه من نیست». گروهی دیگر نیز بنر بزرگی با تصویر کنی دالگلیش را بالای سر برده بودند، کنایه‌ای از لقب دالگلیش یعنی «شاه کنی».

1872013

مدیران لیورپول هم خیلی مایل به پخش سرود ملی در این مسابقه نبودند و تنها بعد از اینکه سازمان لیگ برتر به تیم‌های میزبان قویا توصیه کرد سرود ملی را قبل از شروع مسابقه‌شان پخش کنند، با بی‌میلی به آن تن دادند.

البته این بار اولی نیست که طرفداران لیورپول، سرود ملی را هو می‌کنند و در سال‌های اخیر چند بار این اتفاق افتاده است. هفته پیش هم در دیدار با فولام، گروهی از هواداران قرمزها علیه تاج‌گذاری شعار داده بودند.

دیدگاه‌ها