کد خبر : 1935783 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:12 | 23.7K بازدید | 38 دیدگاه

یادشان رفته خودشان هم در آزادی بازی کردند

ترابی: فقط به پرسپولیس گیر می‌دهند

مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سال‌های پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.

ترابی: فقط به پرسپولیس گیر می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی، گلزن سرخ‌پوشان مقابل پیکان، در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره این دیدار به خبرنگاران گفت: «اول این‌که خدا را خیلی شکر می‌کنم که از این بازی سخت برنده بیرون آمدیم. پیکان فوق‌العاده بازی کرد. خداراشکر برنده شدیم و شرمنده هواداران نشدیم.»

ستاره سرخ‌پوشان درخصوص اعتراض به بازی پرسپولیس در آزادی توضیح داد: «به نظر من رسانه در این موضوع نقش مهمی دارد. باید بالأخره سال‌های قبل را در بیاورد و تیم‌های دیگر رفت و برگشت در آزادی بازی کردند. خدای‌نکرده نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم؛ فقط می‌گویم این اتفاقات افتاده. نفت مسجدسلیمان یک سال در خوزستان با سپاهان بازی کرد؛ اما متأسفانه  فقط به پرسپولیس گیر می‌دهند. ما کارمان را می‌کنیم و امیدوارم قهرمان شویم.»

ویدئو: 299978

وی با اشاره به شانس قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: «ما یک بازی با گل‌گهر داریم و تمرکزمان روی این بازی است و امیدوارم سربلند خارج شویم. بازی به بازی پیش می‌رویم و همان‌طورکه بعد از عید بازی به بازی پیش رفتیم، امیدوارم بازی گل‌گهر هم سربلند باشیم.»

او درباره اعتراض به داوری پیکانی‌ها گفت: «من صحنه پنالتی را ندیدم؛ اما صحنه سعید صادقی فکر کنم صددرصد پنالتی بود اما صحنه پنالتی را هنوز ندیده‌ام.»

دیدگاه‌ها