کد خبر : 1935787 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:13 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

کارلوس هرناندس: تیم هوادار برای استراحت نیامده بود!

سرمربی نساجی با تمجید از بازیکنانش ابراز امیدواری کرد خیلی زود تمرینات این تیم به شهر قائمشهر بیاید.

کارلوس هرناندس: تیم هوادار برای استراحت نیامده بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در دیداری خانگی مقابل هوادار از چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت و در نهایت به تساوی یک بر یک مقابل این تیم دست پیدا کرد.

کارلوس هرناندس، سرمربی اسپانیایی نساجی، پس از این بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که به صورت خلاصه سوال و مشروح پاسخ می‌خوانید؛

هرناندس در ابتدا در مورد بازی گفت: "خسته نباشید می‌گویم. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم از هواداران و کمک‌هایشان به تیم تشکر می‌کنم. حالا یک آنالیز ساده از بازی دارم. نیمه اول هوادار خوب بازی کرد. ما دقایق پایانی نیمه اول شروع کردیم به فشار آوردن و خیلی بهتر شدیم و لایق این بودیم که گل بزنیم و مساوی کنیم. دقایق آخر و موقعیتی که آداما داشت هم می‌توانست به گل دوم ما تبدیل شود، ولی مساوی هم منصفانه بود و از این به بعد به فکر بازی با تراکتور هستیم."

1872016

* میزان رضایت از عملکرد تیم؟
- بله من از آنها همیشه راضی بودم و باید بهتر بشوند همگی و من هم همین‌طور. می‌خواهم که دینامیکشان تغییر پیدا کند. همه اشتباه می‌کنند ولی بعضی وقت‌ها شرایط خوب است، ولی این هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌کند.

* فلسفه تاکتیکی و تغییر سبک بازی؟
- ما خواستیم مثل همیشه 433 بازی کنیم و پاس‌های داخل را ببندیم و نگذاریم توپ به شجاعی برسد و هماهنگ کرده بودیم سه بازیکنی که جلو بازی می‌کنند توپ بگیرند و سریع و با قدرت بازی کنند و در شرایط بازی بعضی وقت‌ها این کار را کردیم و در نیمه دوم هم همین برنامه را داشتیم و تفاوت این بود که بازیکنان تغییر کردند.

* حملات دیرهنگام نساجی؟
- ما از اول بازی همه تلاش ممکن را کردیم ولی تیم مقابل هم نیامده بود که استراحت کند. قابلیت‌ها و تجربه این تیم خیلی زیاد است. نیمه دوم آنها از نظر فیزیکی افت کردند، ولی ما هم تلاش خود را انجام دادیم.

* برگزاری تمرینات نساجی خارج از قائمشهر؟
- در آینده تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اینجا تمرین کنیم. البته به ساعت بازی هم بستگی دارد، ولی فعلا شرایط این‌طوری است. اما بتوانیم اینجا تمرین کنیم حتما استقبال می‌کنیم که در شهر خودمان تمرین کنیم.

دیدگاه‌ها